Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groenvleugel ara 1 jarige pop, getest op ziektes. met kooi en standaard.

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• groenvleugel ara 1 jarige pop, getest op ziektes. met kooi en standaard.

voor prijs en info graag even contact opnemen

Oorspronkelijk geplaatst door tc2 Bekijk Berichten

voor prijs en info graag even contact opnemen
    Ondanks dit oude bericht het volgende. Waarom niet gewoon een prijs genoemd? Ik reageer nooit op een aanbod of vraag zonder prijs en met mij zullen dat er velen zijn.

Comment

Dat u op dergelijke berichten niet reageert is uw goed recht en dat verkoper niet openbaar wil maken wat zijn vraagprijs is dat is ook zijn goed recht en daar zullen het er veel mee eens zijn gelet op verkoop advertenties
      ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
        Dat u op dergelijke berichten niet reageert is uw goed recht en dat verkoper niet openbaar wil maken wat zijn vraagprijs is dat is ook zijn goed recht
        Helemaal mee eens. wat mij echter opviel, was dat te koop aangeboden vogels zonder prijs nogal eens lang te koop blijven en bij biedingen onder de gemiddelde verkoopprijs wordt geboden.

en daar zullen het er veel mee eens zijn gelet op verkoop advertenties
        Mijn meningen of ideeen zijn niet meer dan dat ;-) maar zetten soms dingen in beweging.

Comment

Net als mijn vorige reactie op een ander topic.....vaak zijn dit neppe advertenties. Of oplicters.
          Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse
          Working...
          X