Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aras goede praters of niet

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• aras goede praters of niet

hallo, ik heb gehoord dat aras niet zo goede praters zijn klopt dat ? wij willen namelijk een blauwgele ara kopen of een amazone ik zou het liefst een ara willen en mijn man een amazone dus da zijn we nog nie over uit kunnen jullie mij een betje het verschill in karakter vertellen wij hebben ook een kindje van 9 manden dus da moet die ook lief voor zijn natuurlijk.groetjes tina

ara

Hallo,
    Ara's kunnen best praten, maar welke papegaai je ook koopt koop hem niet in de hoop dat hij gaat praten. Zelfs de grijzeroodstaart die bekend staat om het praten gaat niet altijd praten.
    Om uit te leggen wat voor karakter een ara heeft is het eigenlijk belangrijk om te kijken welke ara je wilt. De blauwgele ara is het bekendste, zijn karakter is ongeveer hetzelde als de ara severa die ik zelf heb. Ze zijn druk, ondernemend, nieuwschierig, probeerd alles kapot te maken wat kapot kan, heeft af en toe een knuffelmoment.De groenvleugelara is kwa gedrag heel anders, een lieve  knuffelvogel, kijkt eerst de kat uit de boom.
    Wat betreft kinderen, ik zou het niet aandurven om een baby bij mijn ara te houden. Op afstand ja, maar onze ara is heel eenkennig en wil zelfs mij of mijn vriend wel eens even vlink in de vingers vast houden. Ik zou deze 2 daarom uit elkaar houden
    groetjes erika
    Chester en Samba
    Yoda en Navy

Comment

Ads onder in topics

Collapse
    Working...
    X