Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mag de papegaai Pannenkoeken of poffertjes eten/hebben ?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mag de papegaai Pannenkoeken of poffertjes eten/hebben ?

Mag de papegaai Pannenkoeken of poffertjes eten/hebben ?
    Hij blijkt namelijk compleet gek van pannekoeken en poffertjes, alleen ik weet niet hoevel ik moet geven per week hiervan en
    of het wel of niet schadelijk is of dat sommige pannekoeken of poffertjes schadelijk kunnen zijn (verschil per merk of op basis van ingredienten).
    waar moet ik op letten , en/of mag ik ze wel geven aan hem ?

Ze zij gek van alles wat niet gezond is, net als wij mensen, maar dat wil nog niet zeggen dat het ook gegeten moet worden. Elke week zou ik.persoonlijk zwz niet doen, maar af en toe eens een klein stukje kan geen kwaad. Geef het ook niet wanneer hij ziet dat je het zelf eet, want dan zal hij het zeker altijd willen als ie het ziet.
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

wat ik nog wel eens deed was de pannenkoeken aanmaken met water i.p.v. melk en dan bakken in de palmolie
      ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Hier krijgen ze ook wel eens een stukje pannenkoek, maar doordat we zelf met allergieŽn kampen worden ze dus met water klaargemaakt, ook met een granenmeel of boekweit en dan bakken in kokos-olie. Dat maakt het ook voor de vogels iets gezonder. En ze krijgen ook maar een heel klein stukje dan. Net als voor ons kan af en toe zondigen echt geen kwaad, zolang je niet overdrijft en het bij af en toe blijft.

Comment

Ads onder in topics

Collapse
        Working...
        X