Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lorre

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Lorre

Naar ons verteld is is Lorre een Dubbele Geelkop Amazone, zodoende dit berichtje hier..

Lorre is in 1982 geboren, hij heeft eerder een andere eigenaar gehad tot aan zijn 11de jaar..
    Na zijn 11de jaar is hij bij bekenden van mij terecht gekomen, waar hij 12 jaar gewoond heeft..
    Vanaf november 2005 is Lorre bij mij..
    Hij is spraakzaam en bewegelijk
    Helaas heeft de 1ste eigenaar hem niet zo veel woorden geleerd,
    zodoende kent Lorre niet heel veel verschillende woorden..
    Maar Lorre fluit wel heel veel verschillende deuntjes..
    Ook kent Lorre wel veel truc'jes, zoals, pootje voor een nootje en dat soort grappige dingen..
    Lorre heeft gezelschap van een Hollandse Herder hier in huis en het zijn beste maatjes

Tot zover even deze intro

Oorspronkelijk geplaatst door Silly en Lorre
    Naar ons verteld is is Lorre een Dubbele Geelkop Amazone, zodoende dit berichtje hier..

Lorre is in 1982 geboren, hij heeft eerder een andere eigenaar gehad tot aan zijn 11de jaar..
    Na zijn 11de jaar is hij bij bekenden van mij terecht gekomen, waar hij 12 jaar gewoond heeft..
    Vanaf november 2005 is Lorre bij mij..
    Hij is spraakzaam en bewegelijk
    Helaas heeft de 1ste eigenaar hem niet zo veel woorden geleerd,
    zodoende kent Lorre niet heel veel verschillende woorden..
    Maar Lorre fluit wel heel veel verschillende deuntjes..
    Ook kent Lorre wel veel truc'jes, zoals, pootje voor een nootje en dat soort grappige dingen..
    Lorre heeft gezelschap van een Hollandse Herder hier in huis en het zijn beste maatjes

Tot zover even deze intro
    Hallo Silly,
    Leuk dat je je papegaai zo mooi voorstelt.
    Ter informatie ... de dubbele geelkopamazone papegaai is een beschermde papegaai en valt onder Cites I.
    Dat betekent in principe dat de papegaai alleen in het bezit, vervoerd en verhandeld mag worden met een begeleidend cites document.
    Ik weet niet of je dat documemt hebt... eventueel meer informatie over cites is te vinden op www.koppiekrauw.com , klik daar in het trefwoordenregister "Cites" aan.
    Verder kan ook een wat oudere papegaai best nog woordjes leren hoor... maar de ene gaai poraat gewoon watmeer als de andere.

Heel veel plezier .

Groet, Frans
    fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fkbmac Bekijk Berichten
      Groet, Frans
      Ik heb het nog eens gelezen en ik ben op de hoogte..

Dat ze nog wel woordjes kunnen leren is me niet echt opgevallen, want Lorre praat wel
      maar ondanks veel dezelfde herhaalde woordjes zegt ie nog steeds alleen de dingen die hij al kende..
      Maar ik blijf proberen hoor

Comment

Ads onder in topics

Collapse
      Working...
      X