Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amazone papegaai.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Amazone papegaai.

    Mijn amazone papegaai is 45 jaar oud en is nu 15 jaar bij mij. zij bijt iedereen behalve mij. Als ik ben aan het werken zit ze op haar kooi te eten en slapen en soms wat te klimmen. Voor alles wat ik in de kooi hang om mee te spelen is zij bang. Heb vanalles al geprobeerd spiegeltjes, touwtjes, een steen voor de snavel te slijpen. Ik vind dit zo zielig dat mijn papegaai echt wacht dat ik er ben en haar aai en aandacht geef. Nu zit ze maar wat zielig in haar kooitje niks te doen.Ik wil dat ze zich bezig houd met iets leuks als ik er niet ben. Of dat ze zich laat aaien door andere mensen. Ik weet niet hoe ik het moet aanpakken..iemand raad? uploadfromtaptalk1449257313630.jpg

    Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

  • #2
    Kan je niet proberen om samen te spelen met iets wat je ook in de kooi kan hangen? Rustig opbouwen en laten zien dat je zelf lol hebt met een speeltje. Zo hebben wij onze papegaai "leren" spelen.

    Succes

    Comment


    • #3
      niet elke gaai houdt van spelen,dat is ook niet zo erg
      heb er hier ook eentje die ieder ander bijt die haar probeert te aaien en zelfs een tijdje op de kapstok wachtte tot ik weer thuis kwam
      nu komt ze ook meteen de gang in als ik thuis of beneden kom
      daar is wel lastig wat aan te doen want het beste gaat dat als jij er niet bij bent
      mijn dochter heeft even bij mij ingewoond en die kon haar alleen maar pakken ed als ik niet thuis was
      ze gaat soms wel bij een ander zitten maar die mag dan niks doen en soms pakt ze gewoon iemand zomaar
      lastig als je niemand hebt om mee te oefenen,als je iemand hebt die niet bang is en je zou willen helpen zou dat wel kunnen helpen maar denk dat het nooit helemaal over meer zal gaan en geen allemans vriendje zal worden

      Comment


      • #4
        Dankjewel voor je bericht. Hier heb ik heel veel aan. Het is indd zo dat als ik er niet ben ze iets meer toe laat naar iemand anders. Bijv als iemand langs de kooi loopt wil ze meteen snappen en als ik er niet ben doet ze dat niet. Mijn vriend gaat indd meer aandacht besteden aan haar als ik er niet ben. Groetjes rachel

        Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door InekeN Bekijk Berichten
          Kan je niet proberen om samen te spelen met iets wat je ook in de kooi kan hangen? Rustig opbouwen en laten zien dat je zelf lol hebt met een speeltje. Zo hebben wij onze papegaai "leren" spelen.

          Succes
          Dat is ook een goede tip alle beetjes helpen! Bedankt

          Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X