Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek voor mijn lieve Lorra

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zoek voor mijn lieve Lorra

Ik ben op zoek naar een goed huisje en waar wat aandacht aan amazone Lorra gegeven kan worden.
    Lorra is niet veeleisend.
    Ze is 55 jr en zit wat doorgezakt op haar pootjes. Klimboom oid is voor haar niet nodig omdat ze niet kan klimmen, een simpele standaard met bakjes en 2 speeltjes is al goed voor haar.
    Ze is 50 jaar als vogel alleen gehouden en is hier dan ook helemaal opgebloeid tussen zoveel andere papegaaien.
    Ik zoek dan ook iemand die al een papegaai in huis heeft, en ervaring heeft.
    De rede dat ik een ander huisje zoek is het volgende...
    Lorra en Jaapie vonden elkaar wel lief dus op gegeven moment heb ik ze samen in een kooi gezet, dit ging een poos goed. Tot Jaap broeds werd en Lorra in bescherming nam, en dit gedrag blijft aanhouden en wordt zelfs erger. Gewoonlijk bij een echt koppeltje zou ik het prima vinden.
    Zodra ik in de buurt kom valt Jaap me aan en zelfs Lorra gaat dat nu op haar manier ook doen. Jaap wil ook met haar spelen maar zodra hij haar poot vastpakt of iets te hard stoot valt ze van de stok :S
    Ook wilde hij laatst bovenop haar stappen, allemaal dingen die ze niet aankan met haar oude lichaam.
    Verder is ze een vrolijke amazone, die kletst en met je mee lacht gaapt en hoest
    Ik heb met moeite deze keus moeten maken, heb absoluut geen andere mogelijkheid helaas :-((
    Voor intetesse en verdere vragen graag via pb...
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Het is wel echt een droppie om te zien zeg dat oude dametje.
      Wil je haar echt als koppeltje samen met Jaap houden, zou ze zeg maar niet apart kunnen op standaard of kooi?
      Baasje van Kip & Jack (Grijze Roodstaarten) en Ozzy (Meyertje)
      http://www.roodstaartjes.blogspot.nl/

Comment

Dat staat dus in het verhaal, ze kunnen niet samen blijven, en apart zetten heeft geen zin,
        Jaapie zet het hele huis op stelten om bij haar te komen...

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ze heeft een fijn plekje gevonden en gaat zondag verhuizen..

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Het is wel dubbel ergens; vind het ook wel zielig dat ze gescheiden worden van elkaar
            Maarja, ik snap dat je haar (en jezelf) in bescherming neemt. Lastig, lastig...
            Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

Comment

Als het had gekund had ik haar het liefst apart gezet.
              Lorra's lichaampje kan deze zware Jaapie niet aan op langer termijn,
              plus zo erg als het nu gaat zo samen zitten ze ook nog eens meer in
              de kooi dan eruit en dat wil ik helemaal niet.
              Ik weet dat dit het beste is, alleen valt het niet mee..

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Je hebt een moedige keuze gemaakt Antonia, maar wel een goede denk ik. Ik ben blij dat je een goed tehuis hebt gevonden voor deze knappe dame op leeftijd. Succes met afscheid nemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jolin304 Bekijk Berichten
                  Je hebt een moedige keuze gemaakt Antonia, maar wel een goede denk ik. Ik ben blij dat je een goed tehuis hebt gevonden voor deze knappe dame op leeftijd. Succes met afscheid nemen.
                  Hier Idem,
                  Een dappere en moedige beslissing in het belang van lorra, fijn dat je zo snel een fijn thuis hebt gevonden.

Liefs Julia
                  Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

Comment

Wat een verschrikkelijke moeilijke keuze zeg...
                    Wel fijn dat je zo snel een goed huisje hebt gevonden.
                    Sterkte ermee.
                    Chipie Dorus Koekie Marley

Comment

ppfff, zondag al? sterkte. Zal niet makkelijk zijn voor jou.

Zo'n oude dame verdiend inderdaad rust en geen gesodemieter op haar lijf.

Comment

Fijn dat Lorra een huisje heeft gevonden, al gaat het nu ineens wel erg snel natuurlijk dat ze gaat verhuizen.
                        Geniet nog ff van haar.
                        Baasje van Kip & Jack (Grijze Roodstaarten) en Ozzy (Meyertje)
                        http://www.roodstaartjes.blogspot.nl/

Comment

Het gaat nu idd snel allemaal, maar ik heb er maanden over lopen piekeren voor het uberhaubt
                          aan iemand te vertellen, nu de knoop was doorgehakt moet het niet nog veel langer gaan duren.
                          Ik heb eerst dichterbij rond me heen gekeken maar niemand gevonden, toen op facebook gezet,
                          en uiteindelijk ook maar hier. Uiteindelijk misschien een klein half jaartje bezig geweest met het probleem.
                          Ik heb iemand gevonden die ik al een beetje ken en ook al eens bij mij thuis de gaaienbende is
                          komen bewonderen, dus helemaal vreemd is het niet voor mij ;-)

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse
                          Working...
                          X