Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vreemd gedrag en bijten tot bloeden aan toe....Help!

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vreemd gedrag en bijten tot bloeden aan toe....Help!

Hi,

Wie kan mij alsjeblieft helpen met informatie voor mijn lieve papegaai.
    Ik heb mijn papegaai nu al een tijdje ik heb al veel ervaring met papegaaien ik ben er namelijk mee opgegroeid.
    Nu zit ik dus met het volgende:

Mijn Amazone papegaai is soms zomaar uit het niets erg bang en zou en hij moet op mijn schouder klimmen zijn pupillen worden dan klein dat weet ik al hoe laat het is... hij gaat paniekerig doen
    en in gevolg mij bijten dit is nu 3x gebeurt met bloeden aan toe... hij laat mij ook niet los en blijft bijten op de zelfde plek nu heb ik mijn arm gekneust / blauwe plekken en bijt wondjes op mijn vingers.
    Ik weet papegaaien kunnen bijten en dit heb ik persoonlijk nog nooit eerder mee gemaakt.

Hij zit lekker bij me te knuffelen kriebelen op z'n koppie en als er iets is dat hij eng vindt gaat hij MIJ bijten! en enorm hard (zoals praten aan de telefoon)
    Hij klimt dan op me en ik zeg dan NEE(want ik wil hem niet op mijn schouder). niet doen meestal stopt hij dan maar zoals nu weer bijt hij tot bloedens....ik heb hem nu voor "straf" in z'n kooi terug gedaan.
    Ik hoop dat ik het allemaal goed aanpak want ik heb hem erg lief....Ik wil dat dit niet een blijvend probleem wordt.

Hij is 1 jaar oud trouwens en het is een mannetje.
    Tip voor duivenliefhebbers: kruis uw duiven met papegaaien. Als ze dan onderweg verloren vliegen, kunnen ze nog de weg vragen.

VVeel reaktie heb je niet gekregen :S

Is het nog aan de orde ?
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

toch niet vingers eraf gebeten zodat je niet meer kan typen???

Comment

Ads onder in topics

Collapse
      Working...
      X