Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Papegaaienkooi en kruipende baby

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Papegaaienkooi en kruipende baby

Hallo allemaal,

ik heb een bonte boer van 5 jaar. Sinds verhuizing enkele jaren geleden is ze onvoorspelbaar geworden. Van knuffelpapegaai naar bijter geworden. Alleen mijn vriend vind ze nog leuk en kan alles met haar.
    ze zit nu veel in haar kooi omdat ze mij en de kinderen wil aanvallen als ze los is.

mijn vraag is of iemand tips/ ideeën heeft zodat mijn bijna kruipende zoontje zijn vingers behoud en mijn papegaai in haar grote kooi kan blijven.

- Kleinere kooi (op verhoging) is geen optie, daar zit ze in bij mijn ouders als wij op vakantie gaan, ze gaat dan constant ”skieen” en vind dat zielig voor haar omdat ze bijna nooit meer los is

- plexi materiaal tegen de buitenkant van de tralies maar ben bang dat ze hier aan gaat knagen wat schadelijk is voor haar en klimmen zal moeilijker voor haar zijn

jullie misschien tips? Eigen ervaringen?

dank je wel alvast

groetjes,

astrid
    Bijgevoegde Bestanden

Plexi platen zijn juist een goeie optie, kan weinig kwaad.Het is er in verschillende diktes ook.Succes
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

mee eens
      en dat het een paar jaar geleden begonnen is kan te verklaren zijn door haar hormonen,met een jaar of 3 raken ze broedrijp
      mss is het een optie om er een maatje bij te nemen

Comment

Ads onder in topics

Collapse
      Working...
      X