Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geschilde Courgette van de AH. - kan ik dit gewoon geven aan de vogel (rauw) ?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Geschilde Courgette van de AH. - kan ik dit gewoon geven aan de vogel (rauw) ?

Geschilde Courgette van de AH voor in de spaghetti in slierten zonder extra toevoegingen. 2 euro verpakking, plastic, huismerk. blijkt al te zijn gewassen in de fabriek,
    kan ik dit gewoon geven aan de vogel ? (amazone xanthops)

Oorspronkelijk geplaatst door SingingCoyote13 Bekijk Berichten
    Geschilde Courgette van de AH voor in de spaghetti in slierten zonder extra toevoegingen. 2 euro verpakking, plastic, huismerk. blijkt al te zijn gewassen in de fabriek,
    kan ik dit gewoon geven aan de vogel ? (amazone xanthops)
    Jouw vraag is al weer van een tijdje geleden en er blijkt weinig interactie op het forum. Vandaar dat ik er ook maar af en toe kom. Ik heb uitgebreid op het internet gezocht naar wat gevaarlijk is voor kromsnavels of wat wordt afgeraden. Daar ben ik courgettes niet tegen gekomen. Natuurlijk kan opgemerkt worden, dat dat maar een "gissing" is en niet 100% zeker maar meer heb ik niet te bieden. Van de informatie die ik op internet heb gevonden, heb ik een lijst gemaakt met 3 kolommen; 1 = wat gevaarlijk is of niet aanbevolen c.q. maar spaarzaam moet worden aangeboden, 2 = wat geen probleem is, 3 = wat mijn papegaai van het aangebodene vind (want net als bij mensen verschilt smaak ook bij dieren, lijkt mij). Inmiddels is mij gebleken, dat mijn papegaai erg veel lust. Wel houd ik er rekening mee slechts biologische producten te geven en bij het in de natuur gezochte (hazelnoten, walnoten, tamme kastanjes, allerlei soorten fruit e.d.) op de omgeving te letten vanwege mogelijke vervuilingsfactoren.

Comment

Ads onder in topics

Collapse
    Working...
    X