Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hulp gevraagd

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• hulp gevraagd

Hallo
    Ik ben al geruime tijd zoekende naar een verhuisbedrijf in zwolle die goedkoop is.
    Zijn er misschien vergelijkingssites voor verhuisbedrijven die in de buurt liggen?
    Ik heb al overal gezocht, maar door het grote aanbod weet ik niet voor welke te kiezen.
    Ik hoop op jullie hulp. Alvast bedankt.

Groet

Cornelis

Wat ga je verhuizen dan papegaaien?

Comment

Als je goed op internet zoekt kan je toch redelijk makkelijk heel veel verhuisbedrijven vinden hoor. Kijk o.a. eens op www.ilocal.nl www.verhuizerstarieven.nl www.goedkoopsteverhuisbedrijf.nl www.detelefoongids.nl www.goedkoopsteverhuisbedrijven.nl
      www.marktplaats.nl etc etc....

Groetjes

Comment

iets voor OMA?

Comment

Wij hadden 3 jaar geleden een verhuisbedrijf die niet duur was, maar dan moest je we meehelpen. Dit scheelde al gauw de helft in kosten. Ik weet niet meer de naam van het bedrijf, maar onderstaande link lijkt er erg op.

http://www.verhuizendoenwesamen.nl/
          Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

Comment

Voor verhuizingen rond Utrecht kan je ook eens kijken bij verhuisbedrijf Utrecht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jaq Ulef Bekijk Berichten
              Voor verhuizingen rond Utrecht kan je ook eens kijken bij verhuisbedrijf Utrecht.
              Na 7 jaar zal het toch wel gelukt zijn...

En totaal niet het forum ervoor
              Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse
              Working...
              X