Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is een kaketoe in het algemeen een goed huisdier

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

De kweker is ann huyghe

En we willen van haar graag een man edelpapegaai kopen
    ik wil graag weten wanneer het ei zou uitkomen dan weet ik wanneer ik achter het jong kan gaan en zei voed deze papegaaien op en als ze 12 weken zijn kan ik hem halen

Groeten Lars Himpens

Comment

De kweeker noemt ann huyghe

En wij hebben een ei gereserveerd als er een man is laat zei het ei uitkomen en als hij 12 weken is mogen we hem halen daarom wil ik weten hoe lang het duurt voor zon ei uitkomt dan weet ik ongeveer wanneer ik hem kan halen het is een edelpapegaai

Groetjes Lars Himpens

Comment

Volgens mij verkoopt zij geen eieren, maar alleen (jonge) vogels.
        De vraag over hoe lang het kan duren kan je het best aan haar stellen, zij kweekt ze tenslotte..
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ja zei laat ze uitkomen en weet dat het ongeveer tegen het eind van de maand het ei zal uitkomen dan foet zei ze op tot ze 12 weken oud zijn en dan ga ik hem bij haar halen

Mvg Lars Himpens

Comment

Edel kan zomaar erger zijn dan een kaketoe. Maar succes ermee je hebt er in ieder ongeveer 2 a 3 jaar plezier van en dan wordt hij/zij geslachtsrijp en begint het gezeik.

Comment

bedankt aadje

Dit weten wij ook maar normaal zijn ze maar twee of drie keer in een jaar zeer aggresief de kweker kent wel veel van gaaien dus ik vraag haar hier ook nog eens over alvast bedankt

Mvg Lars Himpens

Comment

Ads onder in topics

Collapse
              Working...
              X