Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft tips / adviezen voor ons?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wie heeft tips / adviezen voor ons?

Ik heb pas een post geplaatst, waarbij ik om keuzehulp gevraagd heb. Ik woon met mijn man en 2 kleine kinderen, we hebben een ruime woonkamer met altijd openstaande tuindeuren. Ik werk 3 dagen in de week en heb dus veel tijd, voor mijn kinderen, grote lieve hond en hopelijk binnenkort papegaai. Er is altijd wel bedrijvigheid bij ons in huis, dan wel de vriendjes en vriendinnetjes van de kids die komen spelen of bezoek van vrienden en familie.

we hebben onze keuze nu kunnen verkleinen naar een Meyer papegaai en edelpapegaai man. We hebben bijna vakantie en gaan dan eens kijken en informatie vragen over deze soorten bij hareco en dierenpaleis Weert.

Heeft iemand ervaring met deze soorten en nog tips voor ons?
    We willen deze keuze zeer doordacht maken, vandaar dat ik nu ook al lange tijd uren besteed aan topics en andere informatie lezen. Hopelijk kunnen jullie als ervaringsdeskundigen ons helpen bij onze beslissing!

Alvast bedankt voor het meedenken!

Bij Hareco zit je iig goed qua informatie.
    Zelf heb ik geen van beide soorten, dus kan er weinig over zeggen.
    Succes
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Dank je wel! Kijk er erg naar uit!

Comment

Bedankt! Ik kijk er erg naar uit!

Comment

Ik ben 2 jaar geleden bij Hareco geweest. En heb heel lang met de eigenaar gepraat. Hij is erg gepassioneerd en kwam erg deskundig over. Ik heb toen geen vogel gekocht maar het is zeker het adres waar ik naar toe zou reizen voor de aanschaf van een vogel. Ze hadden ook leuke vogelbenodigheden. Ik ben daar met volle tassen weg gegaan toen. Succes!

Comment

Dank je wel voor je reactie! Toevallig ook ervaring met een van deze soorten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TamaraRegina Bekijk Berichten
              Ik ben 2 jaar geleden bij Hareco geweest. En heb heel lang met de eigenaar gepraat. Hij is erg gepassioneerd en kwam erg deskundig over. Ik heb toen geen vogel gekocht maar het is zeker het adres waar ik naar toe zou reizen voor de aanschaf van een vogel. Ze hadden ook leuke vogelbenodigheden. Ik ben daar met volle tassen weg gegaan toen. Succes!
              Ze zijn pas verhuisd naar een grotere winkel, dus nog veeeeel meer spullen te verkrijgen
              Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ben benieuwd!

Comment

Ik zie een adres aan de Blankenstraat 4. Dat wordt zeker een bezoekje!

Comment

Ik zie een ander adres.... Kerkbuurt 224 in Sliedrecht..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ED Bekijk Berichten
                      Ik zie een ander adres.... Kerkbuurt 224 in Sliedrecht..
                      Ik zou even bellen voor het preciese adres.
                      Ik weet dat ze in de kerkbuurt zitten, maar of dat idd de buurt is of ook het adres weet ik nog niet

Ken je papegaai

sigpic

Comment

https://www.facebook.com/harecodiere...9679398417408/
                        ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Daar had ik het ook gevonden inderdaad, we gaan er zeker binnenkort naartoe. Iemand die ervaring heeft met een van deze soorten?

Comment

Dank u wel voor het juiste adres meneer Dijkkamp. Ik ga zeker een keer langs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TamaraRegina Bekijk Berichten
                              Dank u wel voor het juiste adres meneer Dijkkamp. Ik ga zeker een keer langs.
                              graag gedaan en je kan beter aan gaan, langs is ook wel mooi maar zie je minder

ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Ads onder in topics

Collapse
                              Working...
                              X