Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aangenaam

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Aangenaam

Hoi allemaal,

Ik ben Namara en ik ga binnenkort een caique ophalen van 10 weken. Ik heb eerder een caique gehad maar deze moest door omstandigheden helaas weg
    ik hoop hier veel informatie te vinden en inspiratie op te doen omtrent eten en speelgoed. Tips zijn uiteraard ook welkom. Het geslacht weet ik nog niet. Hij gaat in zwijndrecht wonen

groetjes

Hoi, als je al een caique had weet je vast ook dat ze niet makkelijk kunnen zijn, meestal begint dit met 3 a 4 jaar. Ze kunne iemand die ze niet moeten behoorlijk pijn doen, tot bloedens toe aanvallen.
    Ik weet niet wat de rede is dat je vorige weg moest, maar dan weet je dit vast.
    Verder zijn het ontzettend leuke clowntjes die graag bezig zijn. Ze vragen dus best veel speelruimte.
    Qua voer geef ik Prestige premium amazone van Versele laga en Zupreem pellets. Verder groente fruit noten en vers gebakken of gekookt ei.
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Hoi Antonia ik weet inderdaad hoe het gedrag van een caique is. De vorige heb ik weg moeten doen uit veiligheid voor de vogel zelf. Ik wil zupreem fruitblend gaan geven.

Comment

Hi waarom ga je Zupreem geven? Ik heb begrepen dat het suikergehalte een stuk hoger is dan in de Harrisons pellets?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cherelles Bekijk Berichten
          Hoi Antonia ik weet inderdaad hoe het gedrag van een caique is. De vorige heb ik weg moeten doen uit veiligheid voor de vogel zelf. Ik wil zupreem fruitblend gaan geven.
          Prima pellet. Ik heb er meerdere geprobeerd, en hier doen al mijn vogels het al jaren goed op.
          Harrison is ook goed, alleen in verhouding erg duur, en zoveel beter is het ook weer niet.
          Persoonlijk ben ik ervoor om ook zaadmengsel te geven
          Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Mijn vorige caique deed het hier wel goed op, vandaar. Misschien eet deze het niet eens en moet ik toch wat anders zoeken maar hier wil ik in elk geval mee beginnen. Daarnaast krijgt hij uiteraard ook nog wel zaadjes, groente en fruit, nootjes enz

Comment

Oh, okee. ik heb altijd alleen maar Harrisons gegeven nadat de vogelarts me dit aanraadde (20 jaar terug ofzo). Die van mij krijgt overigens ook verse gehakte groenten in de ochtend. Heel veel plezier met je Caique!

Comment

Ads onder in topics

Collapse
              Working...
              X