PDA

Bekijk Volledige Versie : Extra Garantie erbij kopen???

BonnyGrey
17-02-08, 22:36
Op de onderstaande link is een advertentie te lezen betreffende extra garantie

Ik heb dit geplaatst ter info niet om welke zaak dan ook iets toe te rekenen
ik heb zelf met geen van beide genoemde bedrijven te maken gehad

http://link.marktplaats.nl/149125123

Ik hoop dat iemand er iets aan heeft

Canon
17-02-08, 22:50
slim gedaan ja. ik weet niet hoe het allemaal zit enzo, maar het is gewoon een soort van stelen wat die winkels doen als ze het zo doen op die manier hoe jij het verteld. hopen dat veel het lezen :).

BonnyGrey
18-02-08, 00:30
Nog even ter verduidelijking deze advertentie is niet door mij geplaatst maar ik kwam hem tegen en wilde deze info hier delen

Groet Laurens

Canon
18-02-08, 00:32
Owja, ik had de zin verkeerd opgevat ''Ik heb dit geplaatst ter info''. maar dan alleen op deze site :). maar goed, dan heb je toch ook wel aardig wat mensen die het lezen.

limburger
18-02-08, 10:47
de advertentie is inmiddels verwijderd, zo verteld de "doorkliklink "" naar marktplaats......

fkbmac
19-02-08, 11:21
Hallo,

Helaas kan ik de advertentie op marktplaats niet meer oproepen maar uit wat jullie geschreven hebt meen ik op te kunnen maken dat iemand een waarschuwing op marktplaats heeft geschreven over "kromme praktijken" van een aantal dierenhandelaren.

Wellicht betreft het de mogelijkheid om bij de aanschaf van een dier (papegaai) tegen een meerprijs een half jaar garantie te kunnen kopen.

Dat riekt naar "pure oplichterij" omdat men wettelijk reeds recht heeft op dat half jaar garantie, indien men tenminste bij een geregistreed dierenhandelaar koopt.

Kritische kopers behoren toch meteen te weten dat men bedrijven die zulke praktijken toepassen moet mijden als "de pest".

Maar inderdaad.... men kan de mensen niet vaak genoeg waarschuwen.

Corrigeer mij svp als het iets anders betrof.

Groet.

ilovevampires
09-05-08, 12:20
Ik had ook iets vreemds,de dieren winkel waar ik mijn twee papegaaien gekocht had,gaf een paar maanden voor ik mijn papegaaien gekocht had,garantie voor een half jaar[dat weet ik omdat een kennis daar een grijsje gekocht heeft]Toen ik mijn papegaaien daar kocht,zat er ineens een garantie bij van een maand!Ěk heb ze daarop aangesproken,en als antwoord kreeg ik dat als de papegaaien door hun ziek zijn zie je dat in minder dan een maand,dus na een maand is het zeg maar je eigen schuld[daar kwam het op neer]Ik heb ze toch genomen omdat ik en mijn vriend er verlieft op waren geworden.Overigens hebben we wel van bijde vogels een certificaat gekregen dat ze gesext zijn en dat ze getest zijn op pbfd,polioma en[daar ben ik even de naam van kwijt].Met de goffini ben ik al naar de dieren arts geweest,omdat hij een verdachte veer had [ik dacht bpfd]en hij had geen staart toen ik hem kocht,omat hij die zelf steeds afknipte,maar gelukkig was het niks]wel vond ze en dat vond ik ook dat hij heel lelijk gekortwiekt was[het lijkt wel of ze een heggeschaar gebruikt hebben!We hebben hem nu vier maanden en nu groeien er eindelijk 2 nieuwe veren aan.Als hij weer voledig[of bijna]in zijn nieuwe vleugels zit dan kortwieken wij hem zelf.