Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn vriendinnetje Luka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Mijn vriendinnetje Luka

    Ht is alweer een behoorlijke tijd geleden dat ik hier gepost heb!
    Sinds Januari heb ik een Oranjevleugel, machtig beessie. Wel enorm bang en wantrouwig, ze kwam echt nit in een goede conditie bij mij stonk naar wiet, at alleen zonnebloempitten en was bang voor alles en iedereen. Ook zat ze de hele dag maar stilletjes op een bepaalde plek, geen echte papegaai dus

    FFWD September 2016, Luka eet alles wat los en vast zit, komt graag op mijn schouder zitten en zingr graag een duetje mee Ook is ze erg gek op "oma" (mijn moeder) daar weet ze de weg al te vinden naar de koelkast voor de lekkere hapjes hmmz...
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Luca

    Hallo Lincee, welkom terug. Ik heb ook een Venezuela amazone, dezelfde als jij. Zo'n 40 jaar geleden bij mij gebracht na mishandeling. Hij was ook super angstig maar het is een heerlijk lief kereltje geworden.
    Koko en Duckie

    Comment


    • #3
      inmiddels gaat het een stukje beter met Luka
      In eerste instantie had ik een andere kooi voor hem gekocht, maar deze was mischien toch iets te groot, Luka bleef maar op een bepaalde tak zitten en leek totaal niet gelukkig

      Nu zit ie weer in de huiskamer, is ook makkelijker met trainen omdat hij makkelijk opstapt

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X