Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nestblok ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • nestblok ?

    hallo
    ik heb dus 2 grijze roodstaarten zijn nog jonge dieren bijna 5 maanden nu zie ik dat ze altijd op de grond slapen zou ik een nestblok mogen ophangen zodat ze deze kunnen gebruiken om te slapen of spelen ze zitten in een voliere van 2bx3lx2h meter en hebben nog een apart nachthok van 2lx2bx2h
    groetjes
    angelo

  • #2
    kan het nergens vinden op internet zou een holle boomstam willen plaatsen waar ze in kunnen
    groetjes
    angelo

    Comment


    • #3
      Ja, dat mag je al ophangen. Een holle boomstam is ok natuurlijk, maar zorg ervoor dat hij groot genoeg is en stevig ophangt, want die zal al een flink aantal kilo's wegen.

      Raar dat ze op de grond slapen. Verwacht zeker niet dat ze er meteen ingaan. Mijn grijsjes slapen helemaal niet in hun blok. Zitten ze overdag wel op stok en zo ?

      Comment


      • #4
        ik zou persoonlijk geen blok ophangen
        zelf heb ik voor 2 een ruime speel bak op een dressoir, 2 zitten op een klim boom
        als je jong een blok geeft kan je ook eerder kans krijgen op legnood als ze wat ouder zijn als je er een popje bij hebt,is zeker niet gezegd dat dat gebeurt hoor maar ik heb het wel gehad en ook gehoord dat dat voorkomt
        kan je geen staand of hangend iets maken waar ze op kunnen,net als een speel bak,misschien vinden ze het wat en zijn ze van de grond

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X