Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meer mensen met te lichte papegaai? (bonte boer)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Meer mensen met te lichte papegaai? (bonte boer)

    Hallo allemaal,

    Ik vroeg me af of er meer mensen zijn met een papegaai die erg licht is voor zijn soort qua gewicht. Mijn bonte boer Rio is bijna één jaar oud en hij heeft eigenlijk nooit meer dan 102 gram gewogen, terwijl zijn soortgenootjes rond de 120 gram zitten of zo.

    Nu ben ik op een punt gekomen dat ik het niet erg meer vind. Je hebt immers ook zwaar en fijngebouwde mensen. Zo zal het met vogels ook wel werken. Hij eet veel en gevarieerd, is vrolijk en superactief. Om deze reden ben ik allang blij dat hij constant op 102 gram zit en dat het niet alsmaar lager blijft worden!

    Nu vraag ik dus naar jullie ervaringen.

    Yacintha
    Rio

  • #2
    Zolang het gewicht constant blijft en het borstbeentje niet scherp aanvoelt, zou ik me er inderdaad niet druk om maken. Denk dat je dan gewoon een heel klein bb'tje hebt

    Comment


    • #3
      Mijn bb chica is ook 102... en denzo is 128. Kan degelijk verschil in zitten ja
      Denzo Chica

      Comment


      • #4
        Het is altijd 102 geweest sinds hij van de pap af was ja, weeg hem nu misschien eens per maand. Anders ga ik me toch onnodig zorgen maken terwijl Rio 't hartstikke goed doet.

        Volgens mij is hij ook wel klein voor zijn soort ja! Maar dat vind ik ook wel leuk, ben wel van de mini's
        Rio

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X