PDA

Bekijk Volledige Versie : DNA test gedaan!

Xcodd
04-04-13, 01:05
HA!

eindelijk binnen....
Het blijkt dat Chico een Chica is... (vrouwtje dus), ik was bijna overtuigd dat het een mannetje zou zijn.
en Puck een mannetje... die verwachtte ik weer als vrouw...
schiet mij maar lek haha. erg leuk om te weten! :p
nu weet ik het in ieder geval zeker!

Gr. Marcel

ellen68
04-04-13, 12:42
Dus komen er kleintjes..

Xcodd
04-04-13, 23:33
wie weet, ik heb helemaal geen plannen ervoor, maar wie weet na 3 jaar ^^

ellen68
05-04-13, 13:20
Dan hoop ik voor je dat ze zo lang willen wachten.
Of blijven ze apart zitten ??

riab
05-04-13, 14:05
Chica? een jonge dame met nu nog een iets gehandicapt pootje moet zich dus voorlopig (3Jaar) niet laten betreden.

Ben heel benieuwd Marcel, hoelang Puck zich gedeisd gaat houden. Hahaha

wilma en zorro
05-04-13, 17:03
HA!

eindelijk binnen....
Het blijkt dat Chico een Chica is... (vrouwtje dus), ik was bijna overtuigd dat het een mannetje zou zijn.

Gr. Marcel

hihihi ik weet er alles van dacht dat mijn amazone ook een vrouwtje was,was het een mannetje,soms weet je het echt niet,maar fijn dat je nu weet dat je een man en een vrouw heb en wie wie is.

Xcodd
05-04-13, 21:06
Chica? een jonge dame met nu nog een iets gehandicapt pootje moet zich dus voorlopig (3Jaar) niet laten betreden.

Ben heel benieuwd Marcel, hoelang Puck zich gedeisd gaat houden. Hahaha

haha jaaaa... ik weet het. Puck is al ruim 2 jaar... maar ze zijn nog steeds een beetje aan elkaar aan het wennen... vooral voor de kleine want puck wilt wel naar haar toe zonder dat het enig een aanval of een soort van wegjagen lijkt, alleen Chica vliegt dan snel van haar stokkie voordat hij bij haar is haha

Het pootje van haar is nog steeds een beetje hetzelfde alleen word ze er wel handiger mee...
er zit wel kracht in de teentjes bij het knijpen.. alleen openen gaat nog niet.

Gr. Marcel

riab
05-04-13, 21:57
opent ze haar pootje helemaal niet? dan moet je er toch eens tussen proberen te komen ivm smet of wel vochtigheid dat kan gaan broeien en huid defect tussen de tenen geeft, wat weer een risico kan vormen tot ontstekingen.

Ga je nog opnieuw naar de dierenarts?

Xcodd
07-04-13, 23:31
ja zoiezo voor ontworming, ik zal het gelijk aangeven met een telefoontje

Marianvanunen
08-04-13, 17:36
HA!

eindelijk binnen....

Gr. Marcel

Chica , wat heb jij je baasje lekker voor de gek gehouden!! Pas maar op want Joris vind je erg mooi. Lieve groetjes Joris.

Xcodd
08-04-13, 21:56
Chica , wat heb jij je baasje lekker voor de gek gehouden!! Pas maar op want Joris vind je erg mooi. Lieve groetjes Joris.

haha dat word nog concurentie tussen Puck en jou Joris ^^ :p