Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

muisparkiet van 2 jaar overnemen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • muisparkiet van 2 jaar overnemen?

    Hallo allemaal,


    Ik heb al egeplaatst bericht geplaatst met een oproep dat ik op zoek ben naar een muisparkiet. Nu kan ik een 2 jarige muisparkiet (pop) overnemen. Ze moet een echte knuffelkont zijn. Nou vroeg ik me af wat jullie mening is. Zijn muisparkieten relatief makkelijk te verhuizen en wennen ze snel aan hun nieuwe omgeving en verzorgster? Ik zie jullie reacties en tips erg graag tegemoet!

  • #2
    dat klopt,ze passen zich vrij makkelijk aan,en als het oude baasje uit het zicht is is de nieuwe aan de beurt.mijn koppel is vorig jaar naar almere verhuisd,1 voor 1.

    Comment


    • #3
      Oke das toevallig. Deze muisparket komt ook uit Almere en ze hebben daar ook nog een muisparkiet een man...

      Comment


      • #4
        ik had al zo`n voorgevoel.had toen al het idee dat ze bollie eigenlijk niet wilde.heb bewus almere laten vallen in mijn vorige bericht.

        Comment


        • #5
          Oke het gaat hier dus om een pop. Kun je me iets vertellen over de vogel waar jij het over hebt? Volgens deze mensen is het een grote knuffelkont en zit erg graag bij je. Ze moet weg ivm familie omstandigheden en het niet samen gaan met de man?

          Comment


          • #6
            ik weet nu zeker dat het mijn bollie is.het is een super vogel.vind het erg om er zo achter te moeten komen.ze is heel lief en trouw.zit graag bij je,maar als ze iets niet wil kan ze ook haar snavel gebruiken.ze ging met mij overal heen,lekker naar buiten,zelfs gewiekt vloog ze nog naar me toe,zo graag was ze bij me.ze heeft nooit in een kooi gezeten,als je haar opsloot probeerde ze er alleen maar uit te komen en niks anders.nam haar ook regelmatig mee naar bed.als ze niet mee was kwam ze naar boven me wakker maken als ik tet lang boven bleef.ze sliep hier in de keuken tussen lege dozen van bijvoorbeeld wereld gerechten op de koelkast.als je weg moet zal ze er alles aan doen om mee te mogen,grappig en soms lastig haha,je sleutels en schoenen aanvallen,om het zo maar te zeggen,en naar je toe blijven komen of via je broek onder je jas kruipen.die mensen zijn van het begin niet eerlijk tegen me geweest,ik voelde het.ze mailde ook dat bollie en muis daar zo ruzie maakte wat hier helemaal niet zo was,ze waren geen koppel maar verdroegen elkaar best wel.maakt niet uit.als je veel tijd voor haar hebt en haar niet gaat opsluiten in een kooi neem haar dan alsjeblieft.ze is echt een wereld vogel.hou me op de hoogte als je wilt.ik heb zo`n spijt dat ik haar toch aan hun heb gedaan,ze hadden eigenlijk alleen oog voor muis.stuur anders je mailadres via een pb.ik kon lezen en schrijven met die vogel.

            Comment


            • #7
              heb net een mailtje gehad dat het niet door gaat. het muisje wordt onder gebracht bij familie leden... jammer voor mij... had me wel verheugd op de komst van deze dame! gewoon maar weer verder gaan met de zoektocht....

              Comment


              • #8
                nu ik jou reactie zo lees had ik haar helemaal graag willen hebben. ik zoek juist een vogel die overal mee naartoe kan. erg jammer dat ze er nu toch van af zien, ze had het bij ons erg goed gehad. erg vervelend dat jij er zo achter moet komen... je hebt toevallig niet meer muisjes die een goed huisje zoeken

                Comment


                • #9
                  heel erg jammer,nu weet ik weer niet hoe het haar zal vergaan.had haar graag bij een echte liefhebber gezien.bedankt in ieder geval.

                  Comment


                  • #10
                    heb die mensen benaderd,het ging inderdaad om bollie,wat een gedoe.het is niet eens mijn vogel meer en toch maak ik me druk.ik hoop voor jou dat je nog een leuke vogel vindt.zal mijn ogen en oren voor je open houden.je wilt perse een muis ?

                    Comment


                    • #11
                      Oke hoop dan in ieder geval dat ze nu ook een goed huisje krijgt. Kan me voorstellen dat je je rot voelt. Fijn dat je voor me wilt rond kijken! Het liefste wil ik inderdaad een muisparkiet, ben behoorlijk verliefd op ze!

                      Comment


                      • #12
                        Ze staat er weer op!

                        Milaja, ze staat weer op marktplaats hoor! Herkende de foto's direct!

                        Comment


                        • #13
                          Bollie bedoel ik uiteraard...

                          Comment


                          • #14
                            Jeetje wat een gesol met dat arme muisje
                            Ellen & her Parrots

                            Comment


                            • #15
                              o wat vind ik dat erg en ik kan de ad niet vinden.ze had beloofd contact op te nemen als er iets was.mijn arme kind.

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse
                              Working...
                              X