PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn praatjesmaker heeft buiten het grootste woord

Annemoon
04-09-12, 21:03
Met deze mooie dagen staat Magnum zoveel mogelijk buiten,hij geniet hier enorm van.Hij heeft het grootste woord en de mensen in de omgeving vinden het prachtig.Zo roept hij regelmatig joehoe,joehoe,hallo.Bijna altijd roept er wel iemand terug.Ook het bouwvakkersfluitje is favoriet,en miauwen kan hij als de beste.Zo ook vanmorgen,hij kreeg er maar geen genoeg van.Onze buurvrouw stond aan de deur om te vragen of er soms iets met 1 van mijn katten aan de hand was,ze hoorde zo zielig miauwen:p0:
Ze weet dat Magnum een praatjesmaker is,maar deze keer werd ze mooi beetgenomen,ze kon er hartelijk om lachen;)10108

Astrid74
04-09-12, 21:39
Leuk he!! Maak er eens een filmpje van ;)

Pnuts
04-09-12, 22:57
Haha, geweldig! En herkenbaar. Ik dacht gister dat mijn man zo overdreven aan het niezen was beneden... maar het was ons Grijsje... :p0:

riab
05-09-12, 00:42
Kaatje had vandaag ook weer wat nieuws. De buurman riep over de schutting of er iets was gebeurd met me, omdat ik au au au au au riep.

ja dat was mijn Kaatje die zat au au au au zat te roepen. Ik was binnen en hoorde het wel en moest hier erg om lachen.

Annemoon
05-09-12, 19:58
Ha,ha,ha,ja ze kunnen geweldig goed imiteren.Ook bij het riedeltje van de telefoon heeft hij me nogal eens te pakken ;)