Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fotoalbum Ellen's muisparkieten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Fotoalbum Ellen's muisparkieten

    Dit is mijn wildkleur muisje Paulie (3 jaar, man)



    en sinds oktober 2011 heb ik er een blauw popje bij, genaamd Blue (en binnenkort wordt ze 1 jaar). Paulie is bij een Belgische kweker vandaan (genaamd Kea van een ander forum, echte naam Kurt) en Blue komt bij Hareco Dier en Vriend vandaan!

    Dit is Blue:


    Geen idee of het standaard zo is, maar... Blue kan aardig luidruchtig zijn. Niet de hele dag door, maar soms... als ze iets 'engs' ziet o.i.d. dan kan ze flink krijsen. Het mannetje Paulie heeft dat zelden gedaan. Zijn er anderen die de ervaring hebben dat popjes luidruchtiger zijn?
    Na nog geen twee maanden ieder hun eigen kooi te hebben gehad, zijn ze gaan samenwonen. Het ging perfect. Ze zijn enorm verliefd op elkaar... erg leuk. Ik geniet van poets sessies etc.







    Ik hoop ooit en op enig moment 's een nestje te hebben van dit koppeltje, maar ik heb ze niet voor de kweek.. puur als tamme huiskamer vriendjes.
    Ellen & her Parrots

  • #2
    mooie vogels, en leuke foto's!

    Comment


    • #3
      Ze zijn geweldig Ellen ! En als je een nestje hebt, hou ik mij zo mogelijk aanbevolen haha.
      En wbt luidruchtigheid. Muisparkieten staan er sowieso al om bekend dat ze luidruchtiger zijn. Denk dat je met Paulie gewoon veel geluk heb gehad haha

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door aga Bekijk Berichten
        mooie vogels, en leuke foto's!

        Dank je wel!! Ik ben ook weg van deze zachte kleuren.
        Ellen & her Parrots

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Marissie Bekijk Berichten
          Ze zijn geweldig Ellen ! En als je een nestje hebt, hou ik mij zo mogelijk aanbevolen haha.
          En wbt luidruchtigheid. Muisparkieten staan er sowieso al om bekend dat ze luidruchtiger zijn. Denk dat je met Paulie gewoon veel geluk heb gehad haha
          Dank je! Ja... ik weet dat... en zal met paulie vast geluk hebben, en oh.. het is ook niet zo dat Blue de hele dag krijst.. dat valt alles mee. Maar het viel me zo op, het verschil tussen die twee op dát front. Als ik op enig moment het geluk heb een nestje te hebben, dan kan je het vast en zeker hier volgen!
          Ellen & her Parrots

          Comment


          • #6
            weer wat nieuwe foto's van de muizen alhier

            paulie (wildkleur) aan het poepen


            Tommy boeit het niet dat er op zijn kooi 'geposeerd wordt'






            Mooie Blue


            Paulie
            Ellen & her Parrots

            Comment


            • #7
              Prachtige foto's weer Ellen, thx!
              Wat zien ze er goed uit! Echt leuke en mooie gaaitjes die muisjes.
              Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.

              Miriam & Nico sigpic

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door miriam Bekijk Berichten
                Prachtige foto's weer Ellen, thx!
                Wat zien ze er goed uit! Echt leuke en mooie gaaitjes die muisjes.
                danke je wel, Miriam! Het is een heerlijk stel!
                Ellen & her Parrots

                Comment


                • #9
                  Wat een leuke vogels! Ze zien er zo aardig en zacht uit... Knuffelig gewoon Maar ook erg mooie foto's hoor! Gaaf dat je dat zelf zo kan.
                  Groetjes Kim

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kimmetje Bekijk Berichten
                    Wat een leuke vogels! Ze zien er zo aardig en zacht uit... Knuffelig gewoon Maar ook erg mooie foto's hoor! Gaaf dat je dat zelf zo kan.
                    Groetjes Kim
                    dank je wel! Ja... het mannetje is de grootste kroeldoos.. maar die heb ik 2,5 jaar alleen gehad. Blue het popje is erbij sinds oktober vorig jaar. Maar ook haar kan ik al lekker knuffen.. en ze kunnen elkaar ook zo heerlijk knuffelen Ze zijn echt enorm flieft op elkaar ... zo mooi!
                    Ellen & her Parrots

                    Comment


                    • #11


                      Blue vond het maar niets en dook weg bij haar mannetje Paulie
                      Ellen & her Parrots

                      Comment


                      • #12
                        Echte fotomodelletjes
                        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

                        Ken je papegaai

                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
                          Echte fotomodelletjes
                          hi hi.. thnx!
                          Ellen & her Parrots

                          Comment


                          • #14
                            Mutt and Jeff!!







                            ha ha ha ha ha:
                            Ellen & her Parrots

                            Comment


                            • #15
                              als ik af en toe 's een filmpje plaats, doe ik dat gemakshalve in de respectievelijke foto albums hier van mijn verschillende vogels.

                              Hier de muisjes..

                              Ellen & her Parrots

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse
                              Working...
                              X