Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit gezond ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Is dit gezond ?

    http://dieren.marktplaats.nl/vogels-...1#photoGallery
    sigpic

  • #2
    kan me niet echt voorstellen, al was het alleen al omdat de vogel bij 4 Animals vandaan komt
    Ellen & her Parrots

    Comment


    • #3
      Is dit gezond ?

      Oorspronkelijk geplaatst door ellenparrots Bekijk Berichten
      kan me niet echt voorstellen, al was het alleen al omdat de vogel bij 4 Animals vandaan komt
      Ja dat dacht ik ook al..
      Ik vindt eigenlijk wel sneu voor de vogel.. ziet er niet uit (vind ik dan)
      sigpic

      Comment


      • #4
        Bewezen mutatie zeggen ze dan...
        Mijn vader is kweker van gould amadine's en daarmee twee keer europees kampioen geworden.
        Voor dat iets een bewezen mutatie is dr heeeel wat aan vooraf gegaan. Zie de foto van de blauwe met witte edelpapegaai.
        En als ik zie hoe ze het diertje als vast hebben en dit op internet durven te zetten zegt mij genoeg.
        Dit kan gewoon niet gezond zijn.

        Comment


        • #5
          Het is zo dat er grijzeroodstaarten zijn die hun naam geen eer aan doen en naast hun staart meer rood dan gemiddeld bij zich dragen. Er zij. Zelfs vogels die helemaal rood zijn. over de smaak valt niet te twisten maar zeldzaamheid maakt dat er altijd liefhebbers zijn. Dit maakt dat er een hoge prijs voor betaald wordt. De exclusiviteit maakt dat het een trekpleister is voor deze winkel.... Maar wij weten wel beter...!

          Zodra ze een hyacint hebben zal die veelvuldig worden aangeboden op mp om maar klanten te lokken... Zo werken ze nu eenmaal....
          Groet Sam,

          Comment


          • #6
            oke zit wat in sam maar dit ziet dr niet gezond uit het is ook meer oranje of zie ik t zo verkeerd...

            Comment


            • #7
              Lastige is dat als ze aantoonbaar liegen ze als winkel de wet overtreden. Dus weet ik niet of ze dat snel zullen doen. Ze zullen zeker op het randje balanceren....

              Maar even Google geraadpleegd en nog wat voorbeelden:
              Bijgevoegde Bestanden
              Groet Sam,

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door samvijverberg Bekijk Berichten
                Lastige is dat als ze aantoonbaar liegen ze als winkel de wet overtreden. Dus weet ik niet of ze dat snel zullen doen. Ze zullen zeker op het randje balanceren....

                Maar even Google geraadpleegd en nog wat voorbeelden:
                Het is wat... ik vind het werkelijk lelijk om te zien. Ik zie toch liever mijn 'normale' grijsje
                Ellen & her Parrots

                Comment


                • #9
                  hoezo overtreden ze de wet dan? dat weet ik dan weer niet..
                  bij de fotos die je dr bij hebt gezet zit dr een bepaalde symetrie in dat kan ik bij de vogel op marktplaats niet terug vinden...

                  Comment


                  • #10
                    ik ken wel grijsjes die als ze jong waren ook veel rood hadden maar deze vrij snel na de rui weer zouden verliezen en hun normale kleur weer terug krijgen... tenzij het echt een mutatie zou zijn lijkt het wel op een leverprobleem of iets dergelijks...

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jordy25
                      hoezo overtreden ze de wet dan? dat weet ik dan weer niet..
                      ..
                      In de wet is vast gelegd dat je als verkopende partij niet zou mogen liegen over het geen wat je verkoopt. Maar met wat misleidende teksten kunnen ze je inpalmen.

                      Volgens mij ligt dat vast in de voedsel en waren autoriteit.

                      Maar over 1 ding zijn we het eens... Dit zaakje stinkt
                      Groet Sam,

                      Comment


                      • #12
                        deze vogel kan gezond zijn, maar zoals bij elke andere vogel: testen die handel door een bekwame vogelarts!

                        de mutatie komt voor bij grijze roodstaarten. Waarschijnlijk ook in het wild, alleen worden dit soort mutaties erg snel door roofvogels opgepikt, omdat ze zo opvallen. (de reden waarom witte kraaien en witte merels zo zeldzaam zijn: ze worden meestal gedood voor ze zelf aan jongen kunnen starten en hun bloedlijn verder zetten.)

                        Of je het mooi vindt of niet, zoals ze in het frans zeggen: les goûts et les couleurs, on ne discute pas. (smaken en kleuren, daar discuteren we niet over!) :-p
                        http://www.youtube.com/watch?v=bar3BVJKUiQ
                        Papegaaienpsychologie:
                        Als het van mij is, is het van mij. Als het van jou is, is het van mij. Als jij het vasthebt, is het van mij. Als jij er naar kijkt, of er aan denkt, van zodra ik weet wat het is, is het van mij...
                        http://sites.google.com/a/bottu-jans.com/www/ara-informatie/lectuur/artikels/knippen-of-niet

                        Comment

                        Ads onder in topics

                        Collapse
                        Working...
                        X