PDA

Bekijk Volledige Versie : Coco

douwe
16-12-11, 19:54
Nou ik dacht laat mij ook weer eens even wat van ons laten horen.
Het gaat met Coco ontzettend goed, hij kletst ons de oren van het hoofd.
Hij is enorm speels, en vermaakt zich altijd. Douchen vind hij geweldig, ik neem hem letterlijk mee onder de douche, en dan heeft hij het echt druk.:p0: Wanneer we klaar zijn, ga ik eerst aankleden, en dan ga ik hem halen.:flying: Als ik dan de deur van de cabine open doe, tref ik meestal een nog druk onder het water fladderende vogel aan. Ik moet dan altijd eerst vertellen dat hij klaar is, dan komt hij naar me toe, en kan ik de douche uit doen. Als we thuis komen, roept ie altijd heel hard HOOOIII.
Dan voel je je wel welkom thuis. Als we hem dan niet gelijk groeten, roept hij van komdan komdan.
Als je dan bij de kooi bent buigt ie zn koppie, en je weet dan wel wat er moet gebeuren:rolleyes: Als ik, of mijn vrouw daar nog niet op ingaan, roept Coco wat hij wil nl Koppiekrauw. Verder hebben we hier ook een klein hondje, nl een tekkelachtige keffer. Deze is enorm waaks, en Coco nu dus ook. Als er mensen aan de deur komen keffen ze met zn tweeen. Je maakt hier dus een enorme boel humor mee.
Wat zo n vogel wel niet kan brengen!!:hallo:

douwe
16-12-11, 20:12
Hier nog even een foto, van Coco en mij op de bank, hij laat zich verwennen.

Ryanne
20-12-11, 19:28
liiiieefff:)

douwe
20-12-11, 22:09
Het is ook mijn allergrootste kameraad.:)
Je ziet hier gewoon dat wat je er in stopt van begin af aan er ook weer uit komt:p0:

douwe
21-12-11, 01:05
Hij geeft het overigens wel zelf aan hoor.;) Ik dacht hem eens een plezier te doen, door hem op zn rug te leggen. gevolg, een pleister. Niet voor hem dus.:smiley_smoking:

trixie
21-12-11, 01:55
Geweldig om te lezen dat het zo goed gaat.
En petje af hoor om hem zo op zijn rug te laten liggen.
Vind het altijd een gaaf gezicht bij de mijne hoef ik dat niet te proberen. hahaha
Dan heb ik denk ik meer nodig dan een pleister.
Maar is wel echt mijn maatje hoor:)

douwe
22-12-11, 01:43
geloof ik per direct.
MAAR, ik heb vanavond een nieuwe stunt uitgehaald. Ik ben in contact gekomen, met iemand met meerdere grijzen. De man fokt ermee, maar is vooral liefhebber. Ik had hem personata s gebracht, en zag daar leuke vrolijke grijzen.:) Echter er was er eentje sinds een poosje ex huiskamer vogel zielig zitten kijken.:smiley_smoking: De meneer vertelde mij dat ze sinds hij aan het verbouwen was, ze echt uit de kamer moest, en bij haar soortgenootjes moest wonen. Ikstak mijn vinger in de voiliere en het gevolg was idd een pleister.:p0: maar na poging twee, mocht ik aan haar snavel zitten, en later haar koppie aaien.:) Ze ziet er echt niet meer uit door de stres. En dan spreekt mn hart. Na een kort gesprek, en goede afspraken, heb ik haar gekocht.:p0: Ik kan haar pas in januarie ophalen, maar ik laat foto s zien.
Ze heet Chica, en ik ga er weer een supervogel van maken.

douwe
04-01-12, 00:45
Inmiddels Chica gehaald. Twee avonden in gestoken, dit is het resultaat.;)

trixie
04-01-12, 01:00
Nou Douwe dat ziet er zeker al heel goed uit.
En dat het gaat lukken dat weet ik zeker:ja:

douwe
04-01-12, 12:43
Het schijnt dat ze uit Duitsland komt. En daar was ze dus huiskamervogel. Ze zegt nog niet veel.
Het zal mij benieuwen of ze straks Duits gaat kletsen:)

trixie
07-01-12, 22:09
Ze zal zich best nog laten horen hoor.
Maar je heb in een korte tijd al heel wat bereikt.
Dus komt goed weet ik zeker:)

douwe
08-01-12, 13:58
Ik denk ook dat het allemaal goed komt. Maar alles heeft zijn tijd nodig. Het leuke aan haar is dat ze absoluut niet eenkennig is. Ze vliegt van de een naar de ander.:flying: Blijft dan even bij je zitten, en wil kroelen. En hop, weer naar de volgende. Tot nu toe toont ze zich heel zachtaardig. Ze is alleen nog bang voor Coco, en hij stiekem ook voor haar. Dit verbloemd hij door zich heel stoer op te stellen.:p0:

douwe
08-01-12, 13:59
En o ja, ze krijgt op de kale plekken alweer pluisjes.:)