Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

enquette: welke ara vind je het leukst?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • enquette: welke ara vind je het leukst?

    hi iedereen van mijn moeder krijg ik een ara als ik over 10 jaar uit huis ga ik kan alleen niet kiezen welke ara
    een blauw gele
    een geelvleugel

    een hyacinth

    of toch een kruising tussen blauwgeel en geel/groenvleugel?

    ik weet het niet meer

    gr. marlo
    12
    blauw geel
    50,00%
    6
    geelvleugel
    8,33%
    1
    hyacinth
    33,33%
    4
    kruising tussen blauw geel en geel/groenvleugel
    8,33%
    1

  • #2
    Hoii,

    Mijn favoriet is de groenvleugel en soldatenara, hoop er dan ook ooit een te kunnen kopen, voorlopig heb ik nog m'n handen vol aan m'n eigen kippie's

    Ik zou de geelvleugel en hyacintara van je lijstje afhalen, de geelvleugel is niet geschikt voor in de woonkamer, zijn vaak erg agressief, de hyacint is prachtig, maar als je het mij vraagt horen ze in koppels, zodat ze hun voortbestaan in stand kunnen houden, wat zeker nodig is, wie weet is dat over 10 jaar wel anders..
    http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

    Comment


    • #3
      en wat zijn dan echte knuffel en huiskamer ara's ? ps een hakelijn lijkt me ook wel wat

      Comment


      • #4
        Greenwing

        Hello Marlovdm.

        I would say that the greenwing is the most knuffel macaw you can have in the huiskamer. The reason i say this i have 2 macaws 1 blue yellow + 1 greenwing .Paco is really knuffel and the blue yellow is the funny one.
        Mostly the greenwing is the knuffel beast out of the macaws. The only thing is the greenwing can be more louder than the blue yellow macaw if you have good neighbours then it is okay like i do.



        Greetings Caron1963.

        Comment


        • #5
          De groenvleugel is inderdaad meestal de rustige en lieve ara, blauwgele zijn af en toe echte slijmballen die nooit stilzitten.
          Het grootste deel van het karakter ligt aan jou, je moet je vogel goed opvoeden wil je later geen problemen krijgen, zoals verenplukken, schreeuwen en agressief gedrag. Het is een apart iets zo´n ara..
          http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

          Comment


          • #6
            bedankt voor de info ps. prachtig engels he? ik denk dat hier wel iemand een lesje engels kan gebruiken hihi!

            Comment


            • #7
              Ik zou eerst even nadenken voordat je wat zegt !!! En iemand aanspreken op taal mag overigens niet op het forum
              Maar caron is een engelse en kan waarschijnlijk beter engels dan jij ooit zal kunnen ! ze probeert er wat nederlands tussen te zetten om het voor jou misschien wat makkelijker te maken !

              Einde discussie !
              Chester en Samba
              Yoda en Navy

              Comment


              • #8
                Vet

                Vet dat er ook mensen die uit andere landen op dit forum zitten.

                Trouwens ik krijg volgend jaar een ara. Ik dacht dat ik eruit was maar twijfel weer. of toch. Wat ik wil is een echte lekkere knuffel en schreeuwen maakt me helemaal niet uit. Alle buren hebben honden en die blaffen, hebben een drumstel dus mij maakt geschreeuw echt niet uit!
                Last edited by pita11; 21-08-11, 14:47. Reden: spelfout
                He ik probeer alleen maar te helpen en advies te geven. Maar ik weet ook niet echt alles

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door pita11 Bekijk Berichten
                  Wat ik wil is een echte lekkere knuffel en schreeuwen maakt me helemaal niet uit.
                  Heb je die vraag nog geenn 349038 x gesteld?
                  http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door robinschaft Bekijk Berichten
                    Heb je die vraag nog geenn 349038 x gesteld?
                    Nee want ik wist altijd zeker dat ik een Blauw-gele ara wou, maar nu twijfel ik!
                    He ik probeer alleen maar te helpen en advies te geven. Maar ik weet ook niet echt alles

                    Comment


                    • #11
                      Ohjee, dan zou ik dit topic maar goed in de gaten houden, wie weet...
                      http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

                      Comment


                      • #12
                        ok ik zal dat niet meer doen dat wist ik niet meer.

                        even iets anders nog bedankt voor het vriendverzoek ik zou toch echt voor de kiezen.
                        ps. morgen ga ik naar veldhoven voor mijn verjaardag ik heb de druiven alvast in huis gehaald. hiep hiep hoera!

                        morgen kom ik met een hele fotoserie het volgende ga ik waarschijnlijk zien:

                        gr. marlo

                        Comment


                        • #13
                          hoi iedereen,

                          het was weer een mooi dagje geworden en ik heb veel gezien helaas waren er ook ververlende dingen oa.

                          - het regende binnen en het restaurant lag blank (ik stond op een stoel)
                          - de wegen lagen blank zover we konden kijken

                          uiteindelijk werdt het toch nog mooi weer
                          gelukkig heb ik veel kunnen kieken kijk maar:
                          007.jpg011.jpg

                          sommige data kloppen niet omdat ik vergeten vas in te stellen
                          wel jammer dat er niet meer foto's op kunnen

                          uiteindelijk is het toch een mooie dag geworden

                          gr. marlo

                          ps. valkparkietenman wat denk je van een hakelijn, harkelijn of zoiets? die lijken me ook leuk
                          Bijgevoegde Bestanden

                          Comment

                          Ads onder in topics

                          Collapse
                          Working...
                          X