Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw geluidje of is het iets anders

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Nieuw geluidje of is het iets anders

    Mijn Caique Djemo, doet steeds meer verschillende geluidjes, wat echt super is.
    Maar nu dat hij in de rui is piep hij soms dat het net lijkt of hij pijn heeft, een korte schelle piep. (alsof je in een badeend knijpt) altijd zomaar uit het niets.

    Verder is hij best wel levendig, soms wel een beetje te levendig. (vliegt drie keer op en neer naar zijn kooi en tafelstandaard op de vensterbank achter elkaar met een aardige snelheid) Hij is wel vreselijk in de rui, overal vind ik veren. De grote veren zijn al paar maanden geleden gewisseld, paar weken geleden de iets kleinere en nu weer die kleine veertjes van zijn nek en buik.

    Hij eet goed, drinkt ook goed. Poep is volgens mij ook normaal. Wit met groen wormpje, ene keer wat vaster dan de andere keer. en als hij pellets opheeft dan is de kleur van de pellet die hij het meeste opheeft

    Misschien ben ik wel te bezorgt... .

    wat wel leuk is, is dat hij Savonds vaak zit te brabbelen, het lijkt dan of hij probeert te praten. Schreeuwen is wel een stuk minder, is meer hard fluiten geworden, zit nu vaker een deuntje in dan continue dat schelle geschreeuw. (behalve als me vriend er aan komt of boven is dan schreeuwt hij je de oren van je hoofdt)

Ads onder in topics

Collapse
Working...
X