PDA

Bekijk Volledige Versie : Eerst knuffelig nu alleen maar vliegen

Azzitje
11-02-11, 17:16
Hoi hoi!

Ik heb echt een schat van een aga, maar toen wij hem net kregen (en nog met de papvoerde enzo) was deze echt ontzettend knuffelig en lekker slapen in onze hand en in mn haren kroelen enzo. hij is nu ongeveer En nu lijkt het alsof hij helemaal niet meer rustig wil zitten.... Hij is alleen maar aan het vliegen of op mn hoofd aan het zitten en een nare gewoonte te bijten in de handen.... hij is alleen maar aan het spelen dan, maar ik ben dr mee bezig door dan NEE te zeggen en hij lijkt het wel steeds meer te begrijpen! hihi. Maar weten jullie waarom dat is dattie in eens minder knuffelig is of hoort dat gewoon bij het opgroeien.

Groetjes Azzi

Koe
24-03-11, 22:38
Waarschijnlijk word hij nu wat zelfstandiger, en heeft hij misschien meer zin om andere dingen te doen.
Ik weet niet hoe oud hij is, maar toen Koe leerde vliegen vond hij dat ook erg leuk, en luisterde hij voor geen meter.. Toen hij zijn spiertjes goed ontwikkeld had heb ik hem gewiekt en is sindsdien weer de heerlijke knuffelaar als toen hij klein was..
Hij gaat er nog steeds wel (lopend) op uit, maar luisterd wel vele malen beter..

Azzitje
25-03-11, 09:44
Hoi Koe,

Bedankt voor je antwoord. Ik moet zeggen dat hij nu ook stukken beter luisterd hoor :) Wij willen hem niet wieken, gewoon omdat we het gezellig vinden alsie lekker rond kan vliegen. Maar hij weet nu al wanneer hij moet komen en wanneer hij iets fout doet! haha.
Hij komt ook echt altijd in mn haren kroelen, dus hij is weer helemaal de oude :D

chantald
25-03-11, 12:53
Ze leren natuurlijk ook door te doen. Denk dat hij nu alles wil gaan ontdekken. Dat is de fase waarin het belangrijk is goed de grenzen aan te geven ;-). Waarschijnlijk dat hij straks gaan pubben (weet niet hoe oud hij is) en daarna wel weer knuffeliger wordt. Zo ging dat hier ook. Heb ook nooit mijn vogeltjes gewiekt en ze zijn super tam.