Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waarschijnlijk nieuw grijsje er bij .......

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • waarschijnlijk nieuw grijsje er bij .......

    hallo
    ik ga morgen bij een kleine patuculiere papagaaien opvang kijken na een totaaaale vrouwen gek (maar ook lief tegen de rest).
    van 5 jaar. heb er nu al reuze zin in en heb hem al op foto en film (webcam) gezien.
    het is echt een snoesje er reageerde meteen toen ik wat floot. dus heb er goede hoop in.
    de vlinders vliegen al door mijn buik lijkt wel of ik verlieft ben. maar moet nuchter blijfen.
    maar verwacht niet veel vreemde dingen. hij is van a tot z getest als baby en bij binenkomst (om dat hij met meder vogels samen zat waar van niet kon worden aangetoont of ze getest waren). heeft de schriftelijke papieren er van. is een bewezen man. na gekeeken door een va 3 maanden geleden.
    ook lief na ander gaaitjes en dieren.

    zijn er nog meeer dingen waar ik op moet leten ?
    ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
    dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

  • #2
    Ik hoop dat dit jullie nieuwe vriendje wordt! Succes in ieder geval!

    Comment


    • #3
      hoop het ook heb nu de zenuwen al hihihi en de tijd lijkt te kruipen
      ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
      dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

      Comment


      • #4
        Succes morgen, hopelijk kom je met leuk nieuws terug!
        http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

        Comment


        • #5
          hallo
          helaaas heeft de buikgriep mijn oudste zoontje gepakt. dus moest een nieuwe afspraak maken.
          gr francien
          ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
          dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X