PDA

Bekijk Volledige Versie : Shin Chan

rlsgaai
31-12-10, 17:11
Mjn lieve Shin Chan, kaalgeplukt wegens het verlies van zijn vrouwtje, blind aan 1 oog en doodsbang en wild kwam hij bij mij, zijn vorige eigenaar vond het zo geen leven voor hem en stond hem aan mij af in de wetenschap dat ik heel erg mijn best met hem ging doen. En dat lukte, in 4 weken tijd transformeerde hij van een schuwe niet aan mensen gewende voliere vogel in een tamme aaibare huiskamer vogel. Elke dag een stapje verder tot hj zich door iedereen liet aaien. Omdat ik hem op Harrison's High Energy voer heb gezet begon zijn verenpakje weer aan te groeien, kreeg een splinternieuwe papegaaien villa vol speeltjes en was helemaal gelukkig geworden. En zoineens was hij dood, viel letterlijk dood neer. De schok was groot en is nog niet helemaal weggeebt.
Lieve Shin, ik zal je enorm missen

robinschaft
31-12-10, 17:29
Hoii,

Wat erg zeg! Gelukkig hebben jullie hem nog een fijn leven kunnen geven die laatste weken. Gaan jullie nog uitzoeken wat de doodsoorzaak is?

Sterkte!

rlsgaai
31-12-10, 17:33
We hebben overleg gehad met een vogelarts, omdat Shin bij zjn vorige eigenaar een ongeluk heeft gehad is hij een oogje verloren en had evenwichtsproblemen, en door zijn plotselinge dood is het volgens de DA wel zeker een hesrenbloeding geweest omdat hij verder helemaal gezond was, maar juist omdat hij het zo goed deed komt de klap des te harder aan.

EstherV
31-12-10, 19:12
Heel veel sterkte, ik kan me voorstellen dat dit een groot verlies is. Aan de andere kant heb je hem nog wel een mooie laatste periode gegeven. Het is altijd oneerlijk.

ellenparrots
31-12-10, 19:38
wat erg!! heel veel sterkte toegewenst.. http://www.ellen-parrots.com/gaaies_co/giffies/hyves/5/smiley_ahh.gif

riab
31-12-10, 21:32
Ik leef met je mee,
Veel sterkte en hoop dat de leegte snel opgevuld gaat worden.

Ria