Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat is dit ?? oplichting of ?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • wat is dit ?? oplichting of ?????

    hallo
    zo als jullie weten ben ik op zoek na een maatje voor kido.
    maar krijg nu op mijn oproep hier op het form via de mail hele raare mailtjes binnen.
    die zegen mij email adres van het form hier te heben gehaald wat best zou kunen want heb hem er bij vermeld. maar ik tek er mijn groote twijfels bij
    want vind dat dit wel erg verdachte mailtjes.

    lees zelf maar.


    Hallo,
    Ik zal u geven de papegaai is voor u,
    All you need is me beloven dat je heel bereid en in staat om
    goede verzorging van de papegaai.
    De naam van de mannelijke papegaai is Rex.
    Dus dan zal ik nodig dat je me beloven je gaat om goede zorg van Rex te nemen.
    Dus als je toegelaten tot goede zorg van Rex te nemen dan zal ik zo nodig uw levering details die ik kan de registratie doen voor levering aan uw thuisadres.
    U moet mij gezonden heeft uw gegevens vroeg, zodat ik kan alle documenten te verwerken,
    vooral certificaat van overdracht van de eigendom die voor het uitvoeren van uw volledige adres.
    Als u mij deze gegevens dan vertel me wanneer je Rex nodig bij u thuis.
    Op de transportkosten als ik weet is 125euro.
    Dit is wat ik weet over een buurt door bureau hier in Plymouth.
    Ze brengen je Rex naar uw huisadres.
    Dus alles wat je nodig hebt is het versturen van uw levering details als;
    uw volledige naam,
    uw volledige adres,
    uw postcode,
    uw telefoonnummer.

    Kunt u gewoon beloof me dat je zal zorgen Rex.
    De papegaaien zal komen met al hun gezondheid certificaten, met inbegrip van hun stambomen.
    Als er nog steeds geïnteresseerd zijn weer terug naar mij.
    Als alles in orde is door u terug te krijgen me zo snel mogelijk.
    Wachten om hier van je.
    Bedankt.
    ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
    dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

  • #2
    Hallo francien. Mischien dat dit oplichters zijn die ook via MP werken. Nooit op reageren gewoon blocken en verwijderen. Weet hun doel namelijk niet mischien dat als je reageert ze je proberen te hacken?.. Op MP word vaak ook geadverteerd en als het gebrekkig nederlands is of met engels erdoor dan zijn het oplichters al snap ik niet helemaal wat ze ermee op schieten. Hou gewoon verschillende fora's in de gaten of er een papegaai een huisje zoekt of mischien eens bij lorre en co informeren heb je wel een jonge papegaai maar wel getest, gesext en zelfstandig. Heel vervelend dat je zoveel rare mails krijgt!
    Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
    sigpic

    http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

    Comment


    • #3
      ja heb ik ook gedaan maar is ook meer een waarschuwing van ze zijn hier op de site dus ook bezig. want ze revareerde na mijn oproep hier op de site.
      ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
      dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

      Comment


      • #4
        Bah...vervelend is dat! Hoe durven ze, denk ik dan.

        Comment


        • #5
          Inderdaad oplichters, niet op reageren..
          Wel raar dat ze hier aan je email zijn gekomen...

          Succes met je zoektoch naar een 2e grijsje!
          http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

          Comment


          • #6
            hallo,

            raar zeg je robin nee hoor is heel simpel kijk maar

            dus raar of moeilijk nee niet echt.
            staat bij bijna elk profiel.
            ik weet niet alles maar doe mijn best

            Comment


            • #7
              Haha, ohja op die manier...
              http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

              Comment


              • #8
                ja maar je profiel of naam komt dan toch tevoorscijn of een mailadres, moet je eens kijken francine en ff naar de mods of webmaster mailen, als het en lid is kunnen we er misschien werk van maken, want van deze praktijken zijn we niet gediend!!!
                Diana DJ sigpic

                Comment


                • #9
                  hoe mail ik de webmasters want heb wel een eimail adres. want werd via mijn mail benadert.
                  ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
                  dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

                  Comment


                  • #10
                    Denk dat als je een mailtje of pb naar bijv. Diana stuurt met daarin het email adres het misschien wel lukt..
                    http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

                    Comment


                    • #11
                      Als je helemaal naar beneden gaat dan staat er onderin het forum email ons. Je mail komt dat bij de admin terecht, hij kan dan kijken welk lid het is en wat eraan gedaan word
                      Chester en Samba
                      Yoda en Navy

                      Comment


                      • #12
                        had na diana al een prive bericht er over gestuurd
                        ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
                        dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

                        Comment


                        • #13
                          Hallo

                          Als je zo je email op een forum of waar dan zet dan ben je een prooi voor dit soort oplichters.

                          of is hier iemand in de bovende profincies die jonge grijs je heeft ? of een wat ouder maar dat een vrouwgerichte ? hoop wat te hooren fr.dijkstra@live.nl

                          Henk

                          Comment

                          Ads onder in topics

                          Collapse
                          Working...
                          X