PDA

Bekijk Volledige Versie : met uitgeslagen vleugels zitten

shivas
27-09-10, 13:08
heb een vogeltje van bijna 8 maand, gaat heel uitgebreid met grote uitgeslagen vleugels zitten. ik weet niet zo goed hoe ik dit moet omschrijven.

op tv zie je dat ook in de natuurfilms.
is dit nu om te imponeren? of omdat tie wil paren?

is het een echt mannetjes ding of juist een ding wat popjes doen ?
ik weet niet welk geslacht ze is

shivas
29-09-10, 09:26
niemand die dit herkend, of weet??

of is de vraag te stom?? kan ook nog he

chantald
29-09-10, 13:29
Lijkt het een beetje alsof ze vliegtuigje aan het spelen is? En gaat de staart ook omhoog? Misschien gepaart met wat opgewonden klik piep geluidjes (hoeft niet hoor)? Dan is ze broeds. haha. Peach (pop) doet het ook als ze broeds is. Tot nu toe had ze twee periodes dat ze dat deed en beide keren kwamen er ook eitjes.

shivas
29-09-10, 14:33
oke,
dank je voor de reactie,

ja het is vliegtuigje spelen en een soort van , kijk mij eens mooie grote vleugels hebben!
zal dit alleen dan bij popjes voor komen, dus zal dit een popje zijn?

mijn mama/popje heeft dat nooit gedaan dus ik ken het niet.

eef
29-09-10, 16:08
mijn dori deed dat ook altijd voral ik op zn rug aaide en dus dacht nou het is een pop want witje deed het ook ik dacht dus 2 poppen maar nee hoor dori is een man en bewezen hahaha
dus bij mij deden ze het allebei man en pop

groetjesss

Marlin
29-09-10, 18:11
Papa-oemau staat er ook weleens zo bij, met klik-geluiden en al. ik vind het geweldig om te zien!! :D

annemarie94
20-12-10, 12:35
De mijne doet het nu ook, de vleugels gaan wijd, en de staart komt omhoog. en ze maakt er allemaal geluidjes bij. de mijne is nu ook broeds, en ben er eigenlijk wel zeker van dat het een pop is.

roelky52
23-12-10, 17:34
mijn mannetjes agaatje doet het ook hoor. Bij mij gaat hij altijd brabbelen
zo cute!
ik geef hem altijd heel veel aandacht als hij dat doet, nu doet hij dat heeeeel vaak

groetjes,
margot en peachy