PDA

Bekijk Volledige Versie : Sammie's eerste woordje

Esther
30-08-10, 14:39
Sammie ons grijsje van 7 maanden heeft gisteren zijn eerste woordje gesproken, haahahhahah we schrokken ons een hoedje, want wat klinkt dat als een echt mens hahahah. Zijn eerste woordje is..... hallo.

nu een dag later horen we de hele tijd hallo koekoek,

we blijven wel super consequent met hem, want hij is af en toe lekker aan het puberen (effe de grenzen proberen te verleggen)

ellenparrots
30-08-10, 16:49
leuk!! http://www.ellen-parrots.com/gaaies_co/giffies/110104~37.GIF

Charlot
30-08-10, 16:55
Tof hé als ze zo hun eerste woordje zeggen ...!

Onze groenvleugel César is dit weekend ook met z'n eerste woordje afgekomen : 'lekker'.

vandertol
30-08-10, 17:44
Ja echt super leuk!!
Onze grijze (Japie) is nu ruim 15 weken en begint met brabbelen.
Hij maakte eerst van die "meeuw" geluiden maar dat is nu over.
Wij wachten af.....

Showtime
30-08-10, 20:57
Wat leuk zeg!!! zo goed gevoel geeft dat he.. mijne is ongeveer een halfjaartje oud nu. en zegt met een mensen stem hallo en kiekeboe de hele dag sinds een paardagen pas met echte mensen stem en iedere keer liggen we hier dan in eeen deuk is echt wennen. en voorderest veel gebrabbel wel steeds met lage stem dus wij genieten ervan en jullie waarschijnlijk ook hihi

Esther
12-09-10, 16:41
wat grappig Sammie's tweede woordje is kiekeboe toch wel toevallig, kijk hallo zeggen we heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak hahahahha als wij hem nu begroeten met hallo zegt hij hallo terug, maar kiekeboe zegt niemand bij ons.

En ja het is idd een genot hahahhah het stoort zelfs niet tijdens de voetbalwedstrijden en tijdens een spannende film geeft het zelfs een extra dimensie hahhahahaha

en door Sammie voel ik me weer begeerd hahhaaha hij heeft dat "bouwvakkers nafluitje" hHHHAAha iedere keer als ik langsloop echt hilarisch zelfs zo lachwekkend dat als de vriendjes van mijn zoontje langskomen ze eigenlijk helemaal niet meer naar zijn kamer willen maar gezellig een spelletje bij hem gaan doen dus ik ben wel bang dat er nog een scheldwoord gaat volgen:eek:

assie40
12-09-10, 17:06
als eenmaal dat eerste woordje er is,kan je maar beter oordoppen kopen hahaha
die van ons zijn nu 2 en 1 jaar,en lullen de oren van je kop
ik heb filmpjes op you-tube gezet(68assie)

veel plezier met je birdie:)

Showtime
12-09-10, 17:51
als eenmaal dat eerste woordje er is,kan je maar beter oordoppen kopen hahaha
die van ons zijn nu 2 en 1 jaar,en lullen de oren van je kop
ik heb filmpjes op you-tube gezet(68assie)

veel plezier met je birdie:)
Hoe oud waren ze dat ze echt gingen kletsen van mij is nog veel onverstaanbaar op hallo en kiekeboe na dan