PDA

Bekijk Volledige Versie : uitspraak : Gemeente, buren en papegaaien (WimBos)

burdies
19-11-09, 22:18
http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=9288&recordnum=135

burdies
26-11-09, 20:18
WimBos
Website Member

2009-11-26 - 11:56:42

--------------------------------------------------------------------------------
DE PAPEGAAIEN HEBBEN GEWONNEN!!!!

B en W hebben het bezwaarschrift gegrond verklaard, dus de papegaaien mogen blijven zitten.
Wel hebben de buren nog de mogelijkheid om tot 5 januari hoger beroep aan te tekenen, maar gezien het advies van de commissie zulen ze dit wel niet in hun hoofd halen,want de rechter tilt ook erg zwaar aan een adviescommissie en die hebben een duidelijk advies uitgebracht, waar ze niet omheen kunnen.
Dus ook goed bericht voor collegakwekers die natuurlijk ook met belangstelling dit item hebben gevolgd.
Er is niet over aantallen gesproken en wij hebben nog niet de schrifteklijke bevestiging, maar kregen het bericht telefonisch van onze advocaat en wou het jullie toch niet onthouden.
Onze dank gaat uit naar iedereen die ons zo geweldig gesteund heeft de laatste tijd, zonder namen te noemen, daar het overweldigend is geweest en wij niemand willen vergeten.
Het is een vreselijk spannende tijd geweest voor ons, die zijn tol heeft geeist, maar hopelijk kunnen we nu weer volop genieten van onze hobby en kan dit topic uit de top verdwijnen.
Met vriendelijke groet, Wim en Carla

dijkkamp
26-11-09, 20:43
zoals verwacht maar toch geweldig nieuws wim en carla gefeliciteerd.

ArjanR1
26-11-09, 21:43
Geweldig nieuws om te lezen!
Ik ben serieus blij voor die mensen :D

Je moet er toch niet aan denken, dat je je kinderen met vleugels moet afstaan omdat een paar buren moeilijk doen!

miriam
26-11-09, 23:26
Wim en Carla, hartelijk gefeliciteerd! Wat geweldig! Een strijd die jullie nooit hebben willen strijden denk ik en die inderdaad slopend geweest moet zijn - geniet volop van jullie vogels, ze zullen jullie er weer snel bovenop helpen!

fkbmac
26-11-09, 23:36
Wim, Carla.... gelukkig goed nieuws, gefeliciteerd!
Frans

Antonia68
26-11-09, 23:55
Dat is goed nieuws, Gefeliciteerd :)

ziyal
27-11-09, 01:10
Hallo Wim en Carla

Ik heb alles gevolgd,ik ben zo blij voor jullie.

VAN HARTE GEFELICITEERD met de overwinning.

arasevera
27-11-09, 12:15
SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER
ben echt blij voor jullie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EstherV
28-11-09, 11:10
Eindelijk gerechtigheid:D

Overigens dank aan alle leden die de topics hebben gelezen en Wim en Carla zoveel steun gaven, da's ook SUPER!!!!

Namens Vrienden van 't Koppel, BEDANKT:)