Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn 2 schreeuwertjes, heeft iemand TIPS???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • mijn 2 schreeuwertjes, heeft iemand TIPS???

    dit zijn mijn parkieten grijs blauw is KIP en geel groen is HAAN
    maaruh de twee zijn buiten hun kooi alleen vriendelijk tegen elkaar. en in de kooi ging het dus niet goed werd gek van die 2.
    nou 2 aparte ruime kooien gekocht, naast elkaar gezet. heeft dik een week geduurd voor de 2 een beetje wilde wennen. heb in een partij geschreeuw gezeten daar word je niet goed van.
    maar nou dus HAAN is aan komen vliegen. en er is geen land te bezeilen met hem. KIP had ik eerst al aardig tam ging graag op me hoofd zitten en die moet dus nou ook helemaal niks meer van me weten.
    ik heb ze apart geplaats in de hoop ze allebei wat tammer te kunnen krijgen.
    en vooral dat het geschreeuw wat minder word. Ik ben hartstikke gek op me kindjes maar heeft iemand misschien een tip voor me???
    KIP is nog een stuk jonger en die gaat wel op me hand zitten als ik trosgierst heb ofzo die heb ik met een beetje ploeteren denk ik wel weer om. maar hoe ga ik HAAN tam krijgen?? hij is een volwassen man en moet echt helemaal niks van me weten als ik naast zijn hok ga zitten eet hij niet eens uit zijn voerbak omdat ik erbij zit.?????????????????????????????????????????????? ??
    ik hoop dat iemand me kan helpen
    alvast bedank iig
    KIP & HAAN

  • #2
    nou ik heb net weer een poging gewaagd met de twee. KIP wil wil zolang er maar iets tegenover staat. eten of lekkers lege handen doet ie moooi niks mee.
    maarja HAAN wil gewoon echt niks van me weten helaas ga nog een poging wagen zo en anders is er morgen weer een dag
    KIP & HAAN

    Comment


    • #3
      Prima dat je ze ieder in hun eigen kooi naast elkaar hebt gezet.