PDA

Bekijk Volledige Versie : Skaten, hoe moet ik dat Spikey leren?

melice
21-09-09, 22:37
Opa (vader van mijn baasje) heeft een heel leuk skateboardje voor mij gemaakt, in het rood mijn lievelingskleur.
Nou probeert vrouwtje wel om mij te leren skaten, maar ze weet niet hoe ze dan moet doen.
Kijk ik snap er niks van zo'n eng plankje met wieltjes eronder, maar ik durf er al wel helemaal alleen op te staan. Maar goed ik weet niet wat ik ermee moet doen, vrouwtje weet het wel, maar zij weet niet hoe ze mij dat moet uitleggen en moet leren.
Misschien dat iemand van jullie dat weet en wil uitleggen aan vrouwtje zodat ik binnenkort lekker door de kamer kan skaten.:D

Ohja, ze heeft ook rolschaatjes besteld voor mij, iemand daar ook een idee voor?

Groetjes Spikey:grijze-roodstaart-p en Marlies

fkbmac
03-10-09, 03:01
Opa (vader van mijn baasje) heeft een heel leuk skateboardje voor mij gemaakt, in het rood mijn lievelingskleur.
Nou probeert vrouwtje wel om mij te leren skaten, maar ze weet niet hoe ze dan moet doen.
Kijk ik snap er niks van zo'n eng plankje met wieltjes eronder, maar ik durf er al wel helemaal alleen op te staan. Maar goed ik weet niet wat ik ermee moet doen, vrouwtje weet het wel, maar zij weet niet hoe ze mij dat moet uitleggen en moet leren.
Misschien dat iemand van jullie dat weet en wil uitleggen aan vrouwtje zodat ik binnenkort lekker door de kamer kan skaten.:D

Ohja, ze heeft ook rolschaatjes besteld voor mij, iemand daar ook een idee voor?

Groetjes Spikey:grijze-roodstaart-p en Marlies

Hoi Marlies,

Helaas heeft niemand op deze topic gerageerd.
Wellicht omdat niemand die ervaring heeft opgedaan.
Maar... inmiddels ben ja alweer een tijdje verder.
Ben je al wat opgeschoten? Lukt het al een beetje?
Zoja... hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

We horen graag van je, groet, Frans

melice
03-10-09, 11:14
Hoi Frans,

de rolschaatsjes ben ik nog niet aantoegekomen. Met het skateboard zijn we nog net zover, ze vind het prima om erop te staan, maar het wil me niet lukken om haar te leren steppen zeg. Maar alles op zijn tijd, gewoon geduld hebben