Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aanschaf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Aanschaf

    Hallo, ik ben geintresseerd in de aanschaf van een grijze roodstaart, ik heb ondertussen al massa's sites verslonden en tips verkregen, nu ben ik op zoek naar het adres van een gerespecteerde kweker, laatst heb ik een kweker bezocht, die vogels waren zo wild dat ik naar de dokter ben moeten gaan voor mijn vinger te laten naaien :s, nu ja als iemand een adres zou hebben, tips zijn ook altijd welkom , mailen maar . Ook had ik een kleine vraag, mijn ouders zijn gescheiden en hebben momenteel co-ouderschap, m.a.w. elke 14 dagen ben ik 1 weekend bij mijn vader, ook de helft van de vakanties, (ben nog schoolgaand (16)), kan ik de vogel dan meenemen of zorgt die voor stress of andere kwalen?

  • #2
    Grijze Roodstaart papegaai aanschaffen


    Hoi!

    Leuk dat je ook een grijze roodstaartpapegaai eigenaar word!

    Ik heb zelf mijn grijze roodstaart (nu 17 weken), als baby van 7 weken gekocht bij een goede hobby kweeker. Maar als je meer zekerheid wil (met garantie en tests etc.) dan is http://www.lorreco.nl/ (Lorre & Co) een zeer goede optie. Ik heb van veel papegaai eigenenaren zeer goede berichten gehoord over deze papegaaien speciaalzaak.

    Wat betreft het meenemen van de papegaai, in het begin (als de papegaai nog een baby is) zou ik het niet doen. Maar als de papegaai straks volgroeid is en helemaal tam is. Dan kun je hem/haar overal mee naartoe nemen. Zolang de papegaai maar bij jou is

    Groetjes,Jan Jaap

    Comment


    • #3
      aanschaf

      Lijkt me inderdaad een goede winkel alleen is het spijtig dat ik nabij brussel woon, dus die trip is ongeveer een goede 300km, een beetje ver maar ken je toevallig een adres in belgiƫ? en bedankt voor de tip

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X