PDA

Bekijk Volledige Versie : Eenzijdig eten...

sam5
16-08-09, 21:40
Hallo

Wij hebben sinds een week een Grijsje... Elmo, en het gaat echt enorm goed vinden we!

Elmo is een natuurbroed die na 13 weken pas bij zijn ouders weg werd gehaald en die zelfde morgen kwam ik hem ophalen.

Hij eet inmiddel uit me handen, Douchen vind hij geweldig! en de handoek therapie gaat vlot. Hij stapt op handen en stokjes.... Maar hij heeft enorm last van zijn linker pootje en as dinsdag gaan we rontge foto's laten maken....hierdoor gaat het op en afstappen wel wat moeilijk. Hopen zo dat het goed komt!!!!

We zijn druk bezig met over stappen op pallets, maar vandaag toch maar even aan het zaad mengsel gezet... Hij was namelijk 10 % afgevallen.....
Dus net maar even voor een uur een zaad mengsel gegeven....

Tussendoor geven we hem ook verse groenten en fruit... Maar nou wil hij tot nu toe alleen banaan eten... Als ik alles door elkaar meng pikt hij de banaan er tussenuit. Ik vroeg me af of alleen banaan niet slecht was voor hem?

Ik hoor het wel

Francapapegaaien
17-08-09, 00:28
Alleen banaan is niet goed , maar dat weet je zelf ook wel.
Maar dat gaat best goed komen is een kwestie van geduld, ik ben alleen benieuw wat de kweker heeft gezegd over dat pootje,als er iets mis is heb je dan ook een afspraak over hoe verder met de verkoper?

mvg Frank