PDA

Bekijk Volledige Versie : tweede bonte boer?

Pelgrimm
05-05-09, 10:57
Hallo allemaal,

Mijn naam is Elyane en ik heb een super leuk bont boertje, genaamd Ginny. Of beter gezegd, zij heeft mij. Nu zit ik erover te denken om er een bont boertje bij te doen. Ik heb er zelfs al virtueel eentje, een mannetje uit 2004. Ginny is een vrouwtje en ze is 6 maanden jong. Ze is verschrikkelijk leuk, eigenlijk nergens meer bang voor. Ze landt tussen mijn honden en katten als ze lekker aan het vliegen is, speelt op haar speelstandaard en zit ook heel graag bij mij. Ze kruipt dan helemaal in me weg en kletst me de oren van het hoofd. Nu werk ik ook, dus is ze ook vaak alleen. Ze heeft ook gezelschap van een edel. Wat denken jullie? Kan er eentje bij? Is het leuker van Ginny of gaat ze dan van mij vervreemden. Ik heb ook gesproken met iemand die een mannetje van 7 maanden heeft, zou dat beter zijn?

Groetjes
Elyane

meidoorn24
05-05-09, 18:31
zo, jij heb de smaak te pakken

arasevera
05-05-09, 19:31
Hallo,
Ik vind het heel goed dat je de keuze overweegt omdat ik denk dat het goed is om als je niet zoveel tijd hebt er een vogel bij te nemen.
Wel moet je je realiseren dat het ook zo kan zijn dat het niet klikt tussen de bijde vogels. Bedenk je dan wat je dan zal doen met de vogels.
Het beste is indd om een vogel te kiezen van ongeveer dezelfde leeftijd. De kans van klikken is dan het grootste.
De kans dat jouwn vogel wat minder naar jou gaat trekken is aanwezig.
Ik merk bij mijn eigen vogel dat ze nog net zo lief is als daarvoor, terwijl ze ook gek is op onze andere vogel, wat echt een koppeltje gaat worden. Wel denk ik dat dit in de toekomst gaat afnemen zodra ze echt broeds worden.

Suc6 met je keuze !