PDA

Bekijk Volledige Versie : Hallo!graag hulp ik ben beginner :)

Voix
29-04-09, 17:09
Hallo Papegaaien-liefhebbers!

ik ben nu bijna 14j. en heb nog nooit echt eens een dier gevonden die bij me past...ik heb nu wel ook een hond maar,daar krijg je niet veel liefde van enzo en trouwens is hij van m"n vader zoals het paard ,maar gisteren met ik ben een studierijs naar Paradisio geweest en we moeten opdrachten schrijven,OPDRACHT1:PAPEGAAIEN toen wist ik het ik was verwonderd hoe cool een papegaai kon zijn! zeker die die kon praten! wij zeiden woorden traag voor en hij zei ze dan achter was dat lachen! hij zei heel luid m'n naam dat was zooo cool! m'n vader heeft vroeger een papegaai gehad(eentje die nie kon praten) maar zei dat het wel aangenaam was met z'n beestje
dus ik zoek een soort papegaai(willen jullie me helpen)
-die sociaal is
-niet te veel kreist
-DIE KAN PRATEN
-leergierig&spaals is
-niet te zenuwachtig
-ik heb nogal een moeder die zaagt enzo dus eentje die aan haar kan aanpassen :D

dank je als je de papegaai vind die aan deze eisen voldoet!

Henk Draaijer
29-04-09, 17:29
Bij de speelgoed winkel hebben ze een pluchen gaai die aan de eissen voldoet

Henk

Diana DJ
29-04-09, 17:36
Hallo Papegaaien-liefhebbers!

ik ben nu bijna 14j. en heb nog nooit echt eens een dier gevonden die bij me past...ik heb nu wel ook een hond maar,daar krijg je niet veel liefde van enzo en trouwens is hij van m"n vader zoals het paard ,maar gisteren met ik ben een studierijs naar Paradisio geweest en we moeten opdrachten schrijven,OPDRACHT1:PAPEGAAIEN toen wist ik het ik was verwonderd hoe cool een papegaai kon zijn! zeker die die kon praten! wij zeiden woorden traag voor en hij zei ze dan achter was dat lachen! hij zei heel luid m'n naam dat was zooo cool! m'n vader heeft vroeger een papegaai gehad(eentje die nie kon praten) maar zei dat het wel aangenaam was met z'n beestje
dus ik zoek een soort papegaai(willen jullie me helpen)
-die sociaal is
-niet te veel kreist