PDA

Bekijk Volledige Versie : Stofzuiger pret

Angél
08-11-08, 12:44
Hallo allemaal

Het is al weer even geleden dat ik hier wat geschreven heb.
Drakie is helemaal gek van de stofzuiger, en ik vroeg me af of mer gaaien dat hebben.
Als ik de stofzuiger pak dan is Drakie helemaal blij:D .
Ik zet Drakie dan op de grond en hij klimt dan zelf op de stofzuiger en rijdt vrolijk fluitend en kletsend op de stofzuiger de hele kamer rond.
Als ik m dan op zn kooi zet en de boven kant van zijn kooi een beetje afzuig dan rent hij op de slag af en vind het prachtig.
Ik zet de stofzuiger dan op de allerlaagste stand en ga zachtjes over zn veertjes heen en hij gaat er echt voor zitten en doet soms zelfs zijn oogjes dicht:p .
Dus ik ben eigenlijk benieuwd of meer gaaien zo gek zijn op de stofzuiger.
Ik ben benieuwd!!!!

Groetjes Angèl & Drakie:grijze-roodstaart:

Diana DJ
08-11-08, 13:53
heeeey Angel,
onze ko maakt het geluid als je de stofzuiger uit zet hihihi, voor de rest vind hij het maar een lawaai maker. en hij kijkt een beetje rond waar ik na toe ga tot die uitga. hiihhihihi.
leuk joh voor drakie, het blijven apparte beesten die grijsjes.

Popsy
08-11-08, 17:36
Hoi Angel,

Popsy gaat altijd baderen in haar waterbak, als ik stofzuig. Handig dan kan ik bij haar niet zuigen, alles is dan nat.
Geweldig wat Drakie doet.

Popsy doet alles wel na de telefoon als ik 'm op de lader zet en ramen lappen, als de wisser piept, de deur die kraakt haha wat een komieken.

Groetjes Anneke

trees
11-11-08, 16:22
Coco vind de stofuiger niet eng,als ik zijn kooi doe dankijkt hij helemaal wat ik aan het doen ben,en als ik klaar ben dan zegt Coco zo klaar