PDA

Bekijk Volledige Versie : Krookie

Krookie
13-08-08, 11:05
Het is alweer een tijd geleden dat ik wat op het forum verteld heb.
Ik ben nu ruim een half jaar en het gaat heel goed met mij, de baasjes hadd en mij eenzijdig laten kortwieken maar toen kon ik toch al snel weer vliegen. Toen heeft het vrouwtje de andere kant zelf geknipt en sindsdien vlieg ik niet meer en sta ik met mooi weer ook lekker buiten. Ik kan al heel veel geluiden nadoen maar praten doe ik nog niet, ik luister wel heel aandachtig als ze tegen mij praten en ik probeer het na te doen maar het lijkt nog nergens op. Wel laat ik mijn baasjes voor niks naar de telefoon lopen. Ik kan ook het hoesten van mijn babybaasje nadoen, en ik kan fluiten als een kanariepietje en janken en blaffen als de hond en ik kan ook naar de hond fluiten als hij moet komen. Kusjes geven kan ik ook dat heb ik van het vrouwtje geleerd die geeft mij altijd een kusje als ze me uit de kooi haalt en ook als ik er weer in ga. De baasjes hebben wat recente foto's op het forum geplaatst zodat jullie kunnen zien hoe mooi ik ben.
Heel veel groetjes van Krookie:grijze-roodstaart-p

wim en lidy
13-08-08, 11:19
hee Krookie
Jij bent volgens mij een heel inteligente vogel die nog veel gaat leren.
Veel succes met oefenen, het gaat je vast wel lukken als je nu al zoveel dingen doet komt het praten vanzelf.

Krookie
13-08-08, 11:25
Ja dat denken mijn baasjes ook, aankomend weekend komt er een vriendje logeren voor twee weken, ook een grijze en die is al zes jaar en die praat heel goed. Ik heb daar begin juni gelogeerd en al een hoop van Gino (zo heet mijn vriendje) opgestoken dus wie weet wat ik nu allemaal weer na ga doen.

Groetjes van Krookie:grijze-roodstaart-p

miriam
13-08-08, 12:33
Hoi Wim en Lidy,

Leuk om weer iets van Krookie te horen en ook te zien, leuke foto's hoor, Krookie is heel mooi en ziet er heel gezond uit!

Krookie
20-08-08, 21:12
Hé hallo allemaal, ondertussen is mijn vriendje Gino gearriveerd, die lult de oren van onze kop joh!! Mischien kan ik er wat van leren, ik luister er maar goed naar wie weet ga ik het nadoen.
Vandaag zijn we samen onder de douche geweest, we vonden het wel gezellig, kijk maar eens in mijn fotoalbum.

Nou tot gauw weer en de groetjes van Krookie en Gino

wim en lidy
20-08-08, 22:41
He Krookie leuk dat je vriendje er is. Zitten jullie samen in 1 kooi of hebben jullie ieder een eigen?
Ik zou maar flink oefenen dan kan je binnenkort vast veel beter kletsen dan Gino. Suc6.
Veel plezier met Gino en tot gauw!!

Krookie
20-08-08, 22:55
Hé hallo Wim en Lidy,
mijn baasjes hebben jullie foto's laten zien gaaf zeg die quads, en ik vind jullie karel en jacco ook erg leuk.
Maar even op jullie vraag terug komend; Gino heeft zijn eigen kooi meegenomen. Ik heb begin juni bij Gino gelogeerd en toen konden wij nog niet samen op één stok zitten maar nu zitten we al samen in bad leuk he??
's Avonds zijn we wel allebei los, ik op mijn stok en Gino op zijn kooi. Gino zijn baasjes blijven nog anderhalve week weg en ik denk dat wij tegen die tijd samen heel gezellig op één stok zitten en ik zal inderdaad goed luisteren naar die kletskous want mijn baasjes moeten erg om Gino lachen en ik wil dat ook voor elkaar krijgen dus ik ga flink oefenen.
Nou het is al bijna 22.00 uur ik denk dat wij zo weer in de kooi gaan en een uiltje gaan knappen dus ik sluit af.

Groetjes aan Jacco en Karel van Krookie en Gino.