Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Krookie's nieuwe kooi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Krookie's nieuwe kooi

    Nou de nieuwe kooi is een succes, de bijgeleverde touwladder vind ons Krook erg interresant en ook Stien (de parkiet) vind het leuk, Krookie klimt nu beter al weet hij/zij als 'ie omhoog is soms niet meer hoe 'ie terug moet, dan gaat 'ie een soort zitten roepen en dan wil 'ie dat je hem helpt.
    Ik heb geprobeerd hier foto's bij te doen maar dat lukte niet dus zet ik ze bij de foto's op het forum dat lukte gisteren ook.

    Groetjes Cees, Anja en Krookie

  • #2
    das mooi en schattig dat hulp roepen

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Krookie Bekijk Berichten
      Nou de nieuwe kooi is een succes, de bijgeleverde touwladder vind ons Krook erg interresant en ook Stien (de parkiet) vind het leuk, Krookie klimt nu beter al weet hij/zij als 'ie omhoog is soms niet meer hoe 'ie terug moet, dan gaat 'ie een soort zitten roepen en dan wil 'ie dat je hem helpt.
      Ik heb geprobeerd hier foto's bij te doen maar dat lukte niet dus zet ik ze bij de foto's op het forum dat lukte gisteren ook.

      Groetjes Cees, Anja en Krookie
      Hallo Anja, Kees en Krookie,

      Om een foto te plaatsen direct bij een bericht... lees volgende topic even door.

      https://www.papegaaienforum.nl/grijze...html#post23010

      Groet, Frans
      fkbmac www.koppiekrauw.com

      Comment


      • #4
        Hoi Frans, Ja dat had ik doorgenomen en ik heb ook foto's geplaatst maar in een bericht lukt niet, dan zijn ze te groot en ik weet niet hoe je ze moet verkleinen, maar de kooi van Krookie staat onder foto's.

        Groet Anja

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Krookie Bekijk Berichten
          Hoi Frans, Ja dat had ik doorgenomen en ik heb ook foto's geplaatst maar in een bericht lukt niet, dan zijn ze te groot en ik weet niet hoe je ze moet verkleinen, maar de kooi van Krookie staat onder foto's.

          Groet Anja

          Haha Anje,

          Lees de topic:

          http://www.grijsje.nl/20022-hoe-plaa...oto-forum.html

          nu nog maar een keer door, ik heb er een extra aanvulling in gezet met een minicursus Windows-Paint.

          Daarmee moet het lukken de foto's te verkleinen.

          Succes, Frans
          fkbmac www.koppiekrauw.com

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X